Welk thema te kiezen?

AnoukAnouk Member Berichten: 11

Hoi allemaal,

Ik werk momenteel met Croissant, maar wil graag overstappen naar iets anders.

Kunnen jullie iets aanbevelen?

Groetjes, Anouk

Beste Antwoorden

• MarjaMarja Member Berichten: 105 ✭
    Antwoord ✓

Ik ben net overgestapt naar Switch en heel blij mee.... ;-)

• stijn_toffesokkenstijn_toffesokken Member Berichten: 37
    Antwoord ✓

Als je een serieus goed lopende webshop hebt, dan is het ook aan te raden om een eigen thema te laten ontwikkelen. Je kunt hiervoor bij verschillende partijen terecht. Dan heb je echt iets "eigens". Wel gelijk een investering natuurlijk...

Antwoorden

• FrankBrinksFrankBrinks Member Berichten: 40

Hi Anouk,

Ik denk dat je zelf goed je wensen in kaart moet brengen en op basis daarvan een thema moet gaan zoeken.

• AnoukAnouk Member Berichten: 11

Hoi Frank,

bedankt voor je reactie.

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,604 
    18 mei aangepast

Als je een serieus goed lopende webshop hebt, dan is het ook aan te raden om een eigen thema te laten ontwikkelen. Je kunt hiervoor bij verschillende partijen terecht. Dan heb je echt iets "eigens". Wel gelijk een investering natuurlijk...

Maar het geld absoluut waard! Wij hebben bij de overstap van Strato naar Lightspeed in 2015 ook onze site laten bouwen hoe we het zelf wilden. Er werd een bestaand thema gebruikt maar die werd helemaal naar onze eigen wensen aangepast. Is natuurlijk wat duurder, maar nooit spijt van gehad!!!

En nee, onze site ziet er misschien niet zo slick en hip uit als andere shops, maar hij is helemaal afgestemd op onze klanten en daar gaat het om! Je wilt niet weten hoeveel complimenten en bedankjes we krijgen hoe gebruiksvriendelijk onze site is. En dat is waar het om gaat naar mijn idee. Je site kan er prachtig en gelikt uitzien, maar als klanten het niet als gebruiksvriendelijk ervaren ga je aan het doel voorbij.

We moesten Monkey in het begin wel even overtuigen waarom we echt geen horizontaal menu wilden en waarom we het allemaal niet wat 'eigentijdser' wilden maar op den duur snapten ze ons standpunt en gaven ze ons toch wel gelijk. Jij als webshophouder weet beter wat je klanten willen of nodig hebben dan een themabouwer. Dus ik zeg: maak je eigen thema!

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
Log In of Registreer om te reageren.