Betaalmethoden sorteren?

KlaasHaarsmaKlaasHaarsma Member Berichten: 91
Is er ook een mogelijkheid de gekozen betaalmethodes (in mijn geval binnen Molllie) te sorteren? In een bepaalde volgorde te zetten?

22 reacties

• [Verwijderde Gebruiker][Verwijderde Gebruiker] Berichten: 0 ✭
    Is er ook een mogelijkheid de gekozen betaalmethodes (in mijn geval binnen Molllie) te sorteren? In een bepaalde volgorde te zetten?
    Bedoel je de volgorde bij de check out? Heb hier ook weleens naar zitten kijken zou het ook heel graag in een eigen volgorde willen neerzetten, maar tot nu toe heb ik de optie niet kunnen vinden

• KlaasHaarsmaKlaasHaarsma Member Berichten: 91
    Ja, die bedoel ik. Het is nu een "rommeltje".
  • JosephieneJosephiene Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 39 moderator
    Goedemorgen @KlaasHaarsma en @Marja!
    Het aanpassen van de volgorde van betaalmethoden in de checkout is op dit moment niet mogelijk, maar hier staat wel een voor idee open. Ik heb voor jullie beide een ticket aangemaakt om de feedback te meten! :smile:
    @Josephiene Je schrijft mij in het ticket ook "op dit moment zijn er geen concrete plannen om dit toe te voegen, echter zijn er meerdere webwinkeleigenaren geweest die dit hebben aangekaart en een goede toevoeging zouden vinden aan het Lightspeed systeem. Hoe meer mensen dit aangeven, hoe groter de kans natuurlijk is dat wij dit ook kunnen gaan uitvoeren".

Dus webwinkeleigenaren: als jullie dit een goede toevoeging vinden laat het Lightspeed weten en des te groter de kans dat het wordt uitgevoerd.

@Josephiene Ik vind het wel jammer dat die mogelijkheid er nog niet is. De kans dat het wordt toegevoegd lijkt mij ook erg klein. Een gemiste kans.
  • VoerOnlineVoerOnline Member Berichten: 29
    @Josephine zet mij er ook maar bij de ticket 
    toch bijzonder dat een België ING boven de Nederlandse iDeal komt 
    Vers & Gezond voor Kat en Hond
    www.voeronline.nl

@Josephiene Ik vind het wel jammer dat die mogelijkheid er nog niet is. De kans dat het wordt toegevoegd lijkt mij ook erg klein. Een gemiste kans.
    Of het idee wordt toegevoegd ligt aan meerdere factoren, waaronder eventuele voorrang aan andere ideeën waar meer behoefte aan is of een hogere prioriteit heeft. De feedback wordt zeker gehoord en gewaardeerd, echter dienen we ook te kijken naar de technische haalbaarheid. Dit kan mogelijk het proces ook vertragen, mocht dit idee bijvoorbeeld op de planning staan om te realiseren. Het kenbaar maken dat dit jou ook een goed idee lijkt, helpt ons alleen maar meer om de behoefte te meten en dit de juiste prioriteit te geven!

@VoerOnline, ticket is aangemaakt :smile:
    juli 2018 aangepast
    @VoerOnline: ja vooral deze stoort mij: ING Home'Pay en vooral omdat hij inderdaad boven de Nederlandse iDeal komt.

• JoanMlJoanMl Member, Beta tester Berichten: 106 ✭
    Ik heb hier ook hinder van, dus graag een ticket voor mij over dit onderwerp
    @VoerOnline: ja vooral deze stoort mij: ING Home'Pay en vooral omdat hij inderdaad boven de Nederlandse iDeal komt.

Gezien de vele transacties is iDeal weer bovenaan geplaatst. Het is voor nu nog niet mogelijk om de volgorde hiervan aan te passen.
    @JoanMl, ticket is aangemaakt en wordt verstuurd!
    juli 2018 aangepast
    Gezien de vele transacties is iDeal weer bovenaan geplaatst. Het is voor nu nog niet mogelijk om de volgorde hiervan aan te passen.

Bedankt Josephiene. Mijn grootste ergernis is nu opgelost. Blijkbaar is er toch iets mogelijk want je hebt iDEAL nu bovenaan kunnen plaatsen.

• ShopmonkeyShopmonkey Member, Partner Berichten: 49 partner
    Hi Allen! 

Wij hebben gisteren even meegelezen en nagedacht over een oplossing. En die hebben we bedacht en gefikst! Via 'Thema aanpassen' kunnen we d.m.v. maatwerk regelen dat zelf de volgorde van de payment options in de checkout te wijzigen zijn. Indien er meerdere payment providers zijn gekoppeld (bijvoorbeeld Mollie én Buckaroo), dan wil het niet geheel werken, maar wij denken voor velen van jullie een knappe oplossing! 

Interesse? Mail mij (Thijs) eventjes via [email protected]

Met 1.200+ gebouwde shops op Lightspeed by far de meest ervaren front-end partner. Maatwerk? Vragen? Shopmonkey.nl!
  • NynkeNynke Administrator, Lightspeed Staff Berichten: 372 moderator
    juli 2018 aangepast
    @KlaasHaarsma nav deze post heeft ons developmentteam de (standaard) volgorde inderdaad aangepast. Je kunt zelf de volgorde niet aanpassen, daar is dat ticket voor :) 
    Post edited by Nynke on
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
  • [Verwijderde Gebruiker][Verwijderde Gebruiker] Berichten: 0 ✭
    Goedemorgen @KlaasHaarsma en @Marja!
    Het aanpassen van de volgorde van betaalmethoden in de checkout is op dit moment niet mogelijk, maar hier staat wel een voor idee open. Ik heb voor jullie beide een ticket aangemaakt om de feedback te meten! :smile:
    Jaaa zag het, thanks!
  • JeremyJeremy Member Berichten: 22
    Goed idee. Ik wil dit idee ook wel op de prioriteitenlijst krijgen.
    Willen jullie voor mij ook een ticket aanmaken?
    @Jeremy, ticket is onderweg! :smile:

@[email protected]:  Vanochtend zag ik dat Carte Bancaire bovenaan is geplaatst. Ik heb het nu uitgeschakeld maar is het weer mogelijk dat iDEAL bovenaan geplaatst wordt? En blijvend bovenaan wordt geplaatst?
  • NynkeNynke Administrator, Lightspeed Staff Berichten: 372 moderator
    @KlaasHaarsma excuses! Na het oplossen van een kleine bug met Lightspeed Payments was die betaalmethode bovenaan komen te staan. Ze zijn nu weer in goeie volgorde gezet :)
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
  • Shop4SieradenDoosShop4SieradenDoos Member Berichten: 10
    @Nynke Wij bieden onze Belgische klanten 'ING HomePay' aan, maar deze betaalmethode wordt ook door onze Nederlandse klanten gekozen met als gevolg een mislukte transactie. Kunnen wij ergens de benaming wijzigen naar ING Homepay (België)?

Met vriendelijke groeten,

Shop4SieradenDoos.nl

Bezoek onze website
    Voeg ons toe op Facebook
    Voeg ons toe op Instagram

• izinqizinq Member Berichten: 11
    @Nynke Los van de mogelijkheid de volgorde van betaalmethoden zelf te bepalen zou ik ook graag zien dat je per land (of taal) de betaalmethodes aan of uit kunt zetten. Nu staat voor bijv. Duitse klanten ook Ideal ertussen en dat is voor hen niet relevant. Op deze manier wordt de lange lijst met methoden korter, wat de conversie zal verbeteren.

Groet, Marc
    www.marie-jose.co
Log In of Registreer om te reageren.