barcodestickers

ZazouZazou Member Berichten: 5

Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe ik barcodestickers kan afdrukken vanuit mijn Lightspeed Ecom voor mijn producten?

Of, iig, kan iemand mij daarbij helpen? Ik heb ze echt nodig.

Ik gebruik een Dymo labelprinter. In Wordpress ging dat goed, alleen bij Lightspeed kan ik het niet vinden.

Groet Corrie

Zazou.nl

Antwoorden

• RuudRuud Member Berichten: 97 ✭

Voor zover ik weet kun je geen barcodestickers uitdraaien vanuit Lightspeed.

Je kunt wel in de Dymo label software barcodes aanmaken en printen maar ik weet niet of dat is wat je zoekt..

• ZazouZazou Member Berichten: 5

Dank je Ruud. Dat is op deze manier heel omslachtig en gevoelig voor fouten.

Ik heb mijn eigen producten,dus moet ze allemaal aanmaken, dat ging in Wordpress automatisch, maar goed, Wordpress had weer andere dingen die niet goed gingen.

• RuudRuud Member Berichten: 97 ✭

Wij maken gebruik van picqer en printen ook vanuit daar de productlabels(met barcode)

https://picqer.com/nl/help/artikelen/productlabels-printen

Bedankt Ruud,

ik ga eens kijken

gr. Corrie

• Sander WestlandSander Westland Member Berichten: 40 ✭

@Zazou Ik heb zelf een stukje PHP geschreven waarbij nu zelf prijs stickers met barcode kunnen printen voor onze producten. Voor zowel Dymo als Zebra ZD410 printer. De Zebra is een stuk beter als je veel etiketten print.

Ik heb dit speciaal voor ons zelf gebouwd maar wellicht kan ik het voor een vergoeding ook voor jullie maken.

Dat klinkt goed Sander. Wat ik ook belangrijk vind is dat er de omschrijving van het artikel op komt. Prijs hoeft niet zozeer.

bv legging lang rood, maat 3 en de barcode. Dit moet hij dan uit de webshop halen.

• Sander WestlandSander Westland Member Berichten: 40 ✭
    29 juni aangepast

@Zazou Dat is wat hij nu doet inderdaad, hij haalt elke nacht de data uit de webshop en je kan per merk/artikel/variant (maat) aangeven of hij die moet printen. Hij kan ook kijken naar de voorraad en als je er 3 op voorraad hebt, er dan ook 3 labels komen. Je kan ook zelf een interne barcode laten genereren als dat nodig is.

Hij print nu Merk, artikel omschrijving, Variant, prijs en barcode.

dat klinkt zoals ik het wil hebben. Misschien even wat gegevens uitwisselen per mail!

[email protected]

Log In of Registreer om te reageren.