Hoi ik ben Luuk van Feedback Company!

LuukLuuk Berichten: 1 Member, Partner partner
Hallo Lightspeed Community!

Mijn naam is Luuk en ik ben Business Developer bij Feedback Company. Mijn functie is om onze klanten uit te leggen wat wij voor hun kunnen betekenen door middel van een online demo, tijdens de online demo bespreken wij wat er allemaal mogelijk is, en worden de wensen van de klant besproken. (Meld je hier aan voor een online demo)

Feedback Company is een partner van Lightspeed, via onze tool kun je klantbeoordelingen verzamelen. Door klant beoordelingen te verzamelen geef jij jouw webshop een SEO boost!

Met de unieke content die wordt verzameld (ook wel user-generated content genoemd) zal jij beter gevonden worden in Google. Ook is er de mogelijkheid om Rich-Snippets, de sterren bij de organische, bij de zoekresultaten te tonen waardoor er sneller op jouw geklikt zal worden. 

Het is ook mogelijk om de sterren (Google Seller Rating) te laten zien in Google Adwords. Feedback Company zet deze voor jou door naar Google, want Feedback Company is een Google Review Partner. 

Feedback Company geeft dus een boost aan de SEO & SEA van jouw webshop! Met de Feedback van de klanten kun jij de bedrijfsvoering verbeteren. 

Lees hier wat wij aanbieden aan Lightspeed gebruikers.

Mocht iemand vragen dat hoor ik dat graag! :smile:

1 reactie

• NynkeNynke Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
    Leuk je hier te zien @Luuk! Welkom op de community!
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
Log In of Registreer om te reageren.