Gezocht: Persoon/bedrijf die onze pagina's qua design kan updaten (Alle lightspeed)

Remco ReinhoudtRemco Reinhoudt Berichten: 1 Member
augustus 2018 aangepast in Vraag
Wij hebben meerdere websites die we qua look en feel meer van deze tijd willen hebben.
Welke ervaren persoon/partij kan ons helpen. O.a. www.RHRQuality.com
Contact via: [email protected]

4 reacties

• PaulaPaula Berichten: 860 Member, Beta tester 
    augustus 2018 aangepast
    Even off-topic: wat een super gave krabpalen!! Ik krijg gewoon zin om een kat te nemen om zo'n ding in de woonkamer te zetten  :D 

On-topic: Wij hebben onze site door @Shopmonkey laten bouwen en zij doen regelmatig maatwerk voor ons. Absoluut een aanrader qua prijs, kennis en kunde. Altijd snel antwoord, denken met alles met je mee en altijd resultaat naar wens. Top-team en onze persoonlijke aanrader! 

Een concullega van Shopmonkey is @MoldersMedia en alhoewel Shopmonkey "het" voor ons is, is MoldersMedia (voor zover ik weet) ook echt een goede partner, eerlijk is eerlijk. Ze hebben in ieder geval recentelijk de beste extensie éver gelanceerd ;) 

Hopelijk heb je hier iets aan. 

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • CelticWebMerchantCelticWebMerchant Berichten: 167 Member ✭
    En anders, kijk naar @totalli . Altijd naar volle tevredenheid mee gewerkt.
  • WebshopimporterWebshopimporter Berichten: 11 Member
    Hi Remco,

Leuk product! We love cats! Zelf ook een kat thuis!

Ik zag dat je ook dropshipping aan biedt. Wij helpen suppliers met de complete opzet van dropshipping inclusief alle data koppelingen, klant registraties en het ontwikkelen van een strategie (opzet flyers, processen, distributie). Als je bezig bent met jullie site vernieuwen kan je wellicht ook de site updaten met wat dropship content.

Bijgaand wat tips:

Hoofddoel: zorg voor een goede mooi ontworpen registratie pagina

1-Geef goede informatie welke platformen je ook ondersteund.
    2-Hoe melden mensen zich aan bij jullie?
    3-Stroomlijn het registratie proces.
    4-Ook wellicht kunnen mensen zich inschrijven voor verschillende data feeds, CSV, XML etc. Deze informatie zoekt men als ze jullie bezoeken. Deze content zou ik zeker aanvullen en zo uitgebreid mogelijk omschrijven!

Succes en ik zal ook nog even een mailtje sturen met ons contact mocht je er wat aan hebben in de toekomst!

Meer info wellicht om je site te updaten
    https://www.webshopimporter.com/nl/wordt-geintegreerd/

gr Pieter van Webshopimporter.com
    Webshopimporter.com | Sit Back & Relax
    Mail: info[at]webshopimporter.com
    voor vragen betreffende imports en migraties.
    Telefoon direct: 053 3690 014 (Sales & Aanvragen 10:00-18:00 | ma-vr)

• JanineJanine Berichten: 6 Member
    Hoi Remco! Hebben jullie al een goede partij kunnen vinden? Zo nee, wellicht kunnen wij u helpen. Stuur gerust een berichtje om een en ander te bespreken.
    Met vriendelijke groet, kind regards,

Janine Boeser

Tappersweg 49B
    2031 ET Haarlem
    The Netherlands

T

+31 6 44956755

E

[email protected]

W  https://ecommerce-pro.nl

Log In of Registreer om te reageren.