Even voorstellen Stichting WebwinkelKeur :)

daniellaportadaniellaporta Berichten: 5 Member, Partner partner
Hallo allemaal, mijn naam is Daniël en ben partner manager voor Stichting WebwinkelKeur, ook partner van Lightspeed. Met meer dan 5600 webwinkels die van onze diensten (keurmerk + klantbeoordelingssysteem ineen) gebruik maken zijn we inmiddels de grootste van Nederland geworden en doen we ons uiterste best om ook de beste te zijn  B)

Mijn takenpakket bestaat onder andere uit het keuren van webwinkels, geschilbemiddeling en veel klantcontact via de telefoon en e-mail. Daarnaast onderhoudt ik ook de relaties met onze partners.

De combinatie van ons keurmerk + klantbeoordelingssysteem maakt dat we voor elke webwinkel een goede partij kunnen zijn, dit vanwege de transparante manier waarop we te werk gaan en de relevante informatie die we aanbieden.

Voor meer informatie hierover, verwijs ik je door naar onze website  :)

Veel plezier en wijsheid hier!
"Stichting WebwinkelKeur, hét moderne webwinkel keurmerk inclusief klantbeoordelingen".

18 reacties

• PaulaPaula Berichten: 827 Member, Beta tester 
    augustus 2018 aangepast
    Wij zijn naar volle tevredenheid aangesloten bij webwinkelkeur! 
    Bij vragen krijgen we altijd heel snel antwoord en er wordt goed geluisterd naar feedback en ideeën (zo hadden we bijvoorbeeld het idee om reacties in bulk op gelezen te kunnen zetten, dat is snel opgepakt en gerealiseerd)
    De mails naar klanten toe zijn goed in te stellen en er zijn veel mogelijkheden met banners, widgets, etc. 

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • SharleneSharlene Berichten: 126 Moderator, Lightspeed Staff moderator
    Leuk dat je er bent @daniellaporta! Welkom op onze community :smiley:

• daniellaportadaniellaporta Berichten: 5 Member, Partner partner
    Paula zei:
    Wij zijn naar volle tevredenheid aangesloten bij webwinkelkeur! 
    Bij vragen krijgen we altijd heel snel antwoord en er wordt goed geluisterd naar feedback en ideeën (zo hadden we bijvoorbeeld het idee om reacties in bulk op gelezen te kunnen zetten, dat is snel opgepakt en gerealiseerd)
    De mails naar klanten toe zijn goed in te stellen en er zijn veel mogelijkheden met banners, widgets, etc. 

Fijn om te lezen Paula, daar doen we het voor !
    "Stichting WebwinkelKeur, hét moderne webwinkel keurmerk inclusief klantbeoordelingen".
  • FOOFOO Berichten: 557 Member 
    Goed nieuws! 

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
    Zeker goed nieuws en ook erg trots op :)
  • MaryMary Berichten: 60 Member
    Wij hebben ook zeker interesse :) maar hoe werkt dit dan bij Google shopping? Nu staan daar sterren van productreviews onder dan komt bij elk item je totaalscore te staan?
    Ik stuur je even linkje mee voor meer info: https://www.webwinkelkeur.nl/google-seller-rating-nu-beschikbaar/
    @daniellaporta dankjewel voor de link maar dat had ik al gelezen ;) en eerlijk gezegd is het me nog niet duidelijk hoe het bij Google Shopping wordt vermeld... wij hebben geen productreviews enkel webshopreviews en zo te zien komen productreviews onder de items te staan?
    Hoe het met productreviews gaat weet ik niet, wij doen in feite alleen maar reviews over de webwinkel zelf :smiley:
    @daniellaporta dat weet ik vandaar ook mijn vraag hoe komt het dan te staan bij Google Shopping? Daar adv. je op productniveau...
    30 januari aangepast
    In shopping komen deze bij de Verkopersbeoordeling te staan:

Bij het product zelf komen de productbeoordelingen te staan:

@FOO dankjewel voor je uitleg!
    Dan zou het dus alleen maar bij de verkopersbeoordeling... jullie hebben ook productreviews, verzamelen jullie die ook via de mail? Wij sturen 5 dagen na het verzenden van de bestelling de mail van webwinkelkeur en zijn bang dat nog meer mails sturen met vragen om een beoordeling alleen averechts werkt
    Inderdaad, in het eerste overzicht bij de producten zie je ze volgens mij niet (meer). Dan moet je echt productreviews aanleveren bij Google, maar dit is standaard nog niet mogelijk. @Shappz heeft dit nog wel in de planning als het goed is. 
  • PaulaPaula Berichten: 827 Member, Beta tester 
    Mary zei:
    Wij sturen 5 dagen na het verzenden van de bestelling de mail van webwinkelkeur en zijn bang dat nog meer mails sturen met vragen om een beoordeling alleen averechts werkt
    Wij versturen na enkele dagen een productreview mail en nog een paar dagen later de webwinkelkeur review. De reviews stromen binnen, zowel van myproductreviews als van wwkeur  :tongue: 
    Eigenlijk nog nooit feedback teruggehad dat mensen het storend vinden of wat dan ook. Mensen die er niet om geven openen waarschijnlijk de mail gewoon niet. 
    En er komen van allebei dagelijks meerdere reviews binnen dus wij zijn er wel blij mee. 
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • KevinKevin Berichten: 15 Member
    is er een mogelijkheid om een automatische mail te sturen vanuit Lightspeed?  Kan deze optie namelijk nergens vinden
    Een automatische mail voor wat precies? 
    • Productreviews kan via de app van Shappz
    • Winkelreviews kan via de app van Webwinkelkeur

Weer een mooie toevoeging van Webwinkelkeur! Je kunt nu eenvoudig de sterren (beoordeling) in de gratis Google zoekresultaten laten verschijnen.

En helemaal top, als een pagina al productreviews heeft, wordt juist deze score getoond. Zo ziet Google het ook het liefst.

• JohanJJohanJ Berichten: 152 Member 

Yep, ik heb hem gister ook toegevoegd :-)

Log In of Registreer om te reageren.