Tekst dashboard community

PaulaPaula Berichten: 754 Member, Beta tester 
augustus 2018 aangepast in Feedback en ervaringen
Het is geen belangrijk punt, dat zeg ik er vast bij. 
Maar de tekst op het dashboard is een beetje aan een update toe. 
Nu staat er: 

Vanaf 1 april gaan wij over op een nieuw forum voor Lightspeed eCom gebruikers. Creëer nieuwe topics, deel je ervaringen, geef tips en laat je inspireren door andere ondernemers.

Nu is het nog logisch dat het om afgelopen april gaat, maar over een maand of 2/3 zou het al gezien kunnen worden als "komende" april (2019) 

Zoals gezegd, het is niet belangrijk... maar zoiets wordt vaak over het hoofd gezien na enige tijd. Zoiets als het bijzet-tafeltje-effect (geen idee of dat een bestaande uitdrukking is overigens  :p )

www.devrolijkeengel.nl
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

6 reacties

• profijtprofijt Berichten: 13 Member
    Lol updates, wat waren het mooie tijden :D wat dacht je van het heersende changelog ? 4 juli !!! laatste ''update''

• MarjaMarja Berichten: 84 Member

@Paula schreef: "Maar de tekst op het dashboard is een beetje aan een update toe. 

Nu staat er: 

Vanaf 1 april gaan wij over op een nieuw forum voor Lightspeed eCom gebruikers. Creëer nieuwe topics, deel je ervaringen, geef tips en laat je inspireren door andere ondernemers."

Het staat er nog steeds en wekt nu de indruk dat het binnenkort weer gaat veranderen.

Marja

P.S. Ik kan geen teksten meer aanhalen, is die functie eruit gehaald of mis ik iets?

• JaapJaap Berichten: 73 Member ✭

Ja, in 'vroeger tijden' werden in dat tekstvak altijd de recente discussies van het forum weergegeven.

Maarja, dat was vóór alle verbeteringen die inmiddels doorgevoerd zijn 😜

www.sativus.com
    "Saffron and more"
  • JaapJaap Berichten: 73 Member ✭

Nog 6 dagen. Ik ben benieuwd..... 😉

www.sativus.com
    "Saffron and more"
  • Dave0701Dave0701 Berichten: 58 Member

Nog 1. al een jaar niks mee gedaan!😐️ Of we krijgen elk jaar een nieuw forum.😂

• PaulaPaula Berichten: 754 Member, Beta tester 

Zowaar.... de tekst op het dashboard is aangepast 😎 👍️

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
Log In of Registreer om te reageren.