Verwijderen van een toegevoegde waarde bij extra velden

JoanMlJoanMl Member, Beta tester Berichten: 106 ✭
augustus 2018 aangepast in Producten en categorieën
Het lukt me niet (meer) om een toegevoegde waarde bij 'extra velden' te verwijderen.
Is er iets veranderd of doe ik iets fout? Ik klik op de button verwijderen, maar er gebeurt niets.

Aanvulling: het is een product wat ik heb gedupliceerd, maar dat zou toch niet hoeven uitmaken? Bij andere producten heb ik geen probleem met verwijderen.

Joan

5 reacties

• SharleneSharlene Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 128 moderator
    Hi @JoanMl , kun je me vertellen bij welke veldenset dit voorkomt? Dan ga ik het voor je bekijken in je shop! :smile:

• JoanMlJoanMl Member, Beta tester Berichten: 106 ✭
    Het is bij een gekopieerd product en dan wil ik niet de gehele extra veldenset gebruiken en 1 dus verwijderen. Wat niet lukt. Bij andere producten lukt dat wel.
    Die gaat gelijk naar het product. Als ik bijvoorbeeld 'perforatie' wil verwijderen, lukt dat niet.

• SharleneSharlene Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 128 moderator
    @JoanMl Ik denk dat dit komt doordat het product gedupliceerd is en de set vast zit aan het product waarvan je het hebt gedupliceerd, ik heb een externe set gemaakt en deze gekoppeld, het probleem zou nu verholpen moeten zijn. De waarde perforatie heb ik voor je verwijderd :smile:
  • JoanMlJoanMl Member, Beta tester Berichten: 106 ✭
    Dank je wel. Ik zag niet eerder dan vanochtend dat je dit bericht had geplaatst.
  • PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 934 
    augustus 2018 aangepast
    Ik weet nog dat ik vorig jaar ofzo ook voor het eerst een extra veld waarde aangemaakt had en dit niet wegkreeg. Echt weet ik veel hoe lang bezig geweest, ik kreeg het gewoon niet meer ongedaan. Hoe ik het uiteindelijk voor elkaar heb gekregen weet ik niet meer, maar dat was ook even zweten omdat het maar zichtbaar bleef op de site. 
    Zal misschien ook met dupliceren te maken gehad hebben. 
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
Log In of Registreer om te reageren.