Leveranciers tab in de backoffice

PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 934 
Weet iemand wat je met het tabje leveranciers kunt doen (behalve de adresinformatie invullen) en waar je die voor kunt gebruiken? 
Het vreemde is dat het tabje "producten" bij de leveranciers niet (goed) lijkt te werken. Bij de meeste leveranciers staat bij producten 0, terwijl er wel heel veel artikelen aan die leverancier gekoppeld zijn.
En bij sommige leveranciers staat bij producten bijvoorbeeld 3, maar als je op dat cijfer klikt krijg je veel meer dan 3 producten te zien. Maar volgens mij ook weer niet álle artikelen die bij die leverancier horen. 
Dus op meerdere manieren werkt de info binnen leveranciers niet. 

Weet iemand waar het aan ligt dat er maar zo weinig artikelen aan die leveranciers tab gekoppeld zijn? Waarom bepaalde artikelen wel en anderen niet? 

Alvast bedankt! 
Groetjes, Paula 
De Vrolijke Engel 

www.devrolijkeengel.nl
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

1 reactie

• SharleneSharlene Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 128 moderator
    augustus 2018 aangepast
    Hey @Paula,  de informatie over je leveranciers is vooral bedoeld voor eigen gebruik in de backoffice, zodat je weet waar je moet bijbestellen als de voorraad van een product onder het gewenste aantal komt. Het is standaard dus niet zichtbaar voor je klanten.

Daarnaast heb ik even gekeken naar je producten en de gekoppelde leverancier. Het aantal wat hier staat klopt inderdaad niet met het werkelijke aantal producten wat er gekoppeld is. Dit is een bug in ons systeem, op het punt dat deze 'telling' is toegevoegd heeft dit alleen de nieuwe producten toegevoegd aan de telling, dus slechts de weergave van het aantal producten klopt niet. De producten zijn dus wel netjes en goed aan de leverancier gekoppeld.

Ik ga daarom een ticket voor je aan maken die ik hieraan kan koppelen, zodat ik je op de hoogte kan houden! 

Mocht je dit willen aanpassen, zou je de volgende stappen kunnen nemen:
    1. Verwijder de leverancier van het product
    2. Sla het product op
    3. Voeg de leverancier toe aan het product
    4. Sla opnieuw op
Log In of Registreer om te reageren.