levertijden

kielenkielen Member Berichten: 96 ✭
Ik maak gebruik van een hoop verschillende levertijden. Ik heb er nu 18. Als een product dreigt uitverkocht te raken en op een bepaalde datum komt er weer nieuwe voorraad binnen, dan maak ik een nieuwe levertijd aan met als uitverkocht tekst: "leverbaar vanaf [datum]". Op het moment dat de laatste verkocht is krijgt de volgende klant de nieuwe leverdatum te zien. Dat werkt perfect.

Nu mijn vraag: Heeft iemand een idee hoe je in één keer kan controleren welke levertijd aan welk product hangt? Bij de producten export staan de levertijd niet bij. Mogelijk heb ik producten met nog de verkeerde levertijd en mogelijk heb ik levertijden waar geen product meer aan hangen.
Bij productsets kan je zien welke producten gebruik maken van een bepaalde productset.
Filters hebben een mooie export dat een goed overzicht geeft.
Bij extra velden kan je dan weer niets zien. 

Hoe schoon je de levertijden op zonder ieder product apart te openen en te kijken welke levertijd er aan hangt?
Wie heeft er een idee?

groet

Kees kielen
www.manivivendi.nl
Kees Kielen

www.manivivendi.nl

3 reacties

• CelticWebMerchantCelticWebMerchant Member Berichten: 187 ✭
    De snelste truc is waarschijnlijk alle oude levertijden weggooien en nieuwe aanmaken, maar dat is niet ideaal.

Het fijnste zou zijn als de levertijden inderdaad mee kunnen in een export.
  • kielenkielen Member Berichten: 96 ✭
    Dat lijkt me niet handig, want dan hebben al je producten geen levertijd meer. Dan moet je al je producten openen om de levertijd op nieuw in te stellen.

Kees Kielen
    Kees Kielen

www.manivivendi.nl
  • CelticWebMerchantCelticWebMerchant Member Berichten: 187 ✭
    Als je levertijden gebaseerd zijn op je leverancier, kan je daarop filteren en vervolgens in bulk (per 50) de levertijd opnieuw instellen.
Log In of Registreer om te reageren.