Lightspeed koppelen met Exact Online voor Boekhouden Plus

JoostMeursJoostMeurs Member Berichten: 3

Wij willen Lightspeed gaan koppelen met Exact Online voor Boekhouden Plus. Heeft er iemand ervaring met een bedrijf dat deze koppeling kan leveren?

Alvast bedankt voor je reactie.

4 reacties

• MaartjeMaartje Administrator, Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 234 moderator
    Hi @Joost Meurs! Er zijn 3 partijen die standaard koppelingen/apps met Exact Online aanbieden. Omdat Lightspeed niet de kennis heeft wat betreft de pakketten van Exact, kan ik niet aangeven of dit om Boekhouden Plus koppelingen gaat.
    Webwinkelfacturen koppeling
    DotCommerce koppeling
    iWebdevelopment heeft 3 varianten: Basis, Premium, Handel
    Ik raad je aan even met deze partijen te checken of zij een koppeling aanbieden zoals jij het in gedachten hebt!
    Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
  • CelticWebMerchantCelticWebMerchant Member Berichten: 187 ✭
    Wij hebben zelf de koppeling met iwebdevelopment, omdat zij ook buitenlandse valuta importeren. Het loopt goed en er zijn ook maatwerkmogelijkheden.
    Nadeel, maar dat zal je met alle koppelingen hebben: Exact rondt op een andere manier af dan Lightspeed. Dus je hebt vaak 1-2 cent verschil.
  • theguitarbartheguitarbar Member Berichten: 5

Lightspeed laat geen andere koppeling toe dan verkopen en ontvangen betalingen. Er is dus geen koppeling qua kassauitgaven laat staan kassasaldo (kasverschillen) De koppeling blijft dus erg primair. Ik zou er niet teveel van verwachten.

• J_BinsbergenJ_Binsbergen Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 33 moderator

@theguitarbar

Dit topic is specifiek geplaatst in het eCom-gedeelte van de community, waarin ook koppelingen met boekhoudpakketten aangeboden worden voor eCom. eCom webwinkels maken geen gebruik van een fysieke kassa, dus daarin zijn bovenstaande koppelingen allen gelijk.

Voor boekhoudkoppelingen voor Lightspeed Retail (de fysieke kassa) kun jij kijken naar de volgende pagina: https://www.lightspeedhq.nl/integraties/?category=accounting-integration.

Ik hoop dat dit het een en ander verduidelijkt.

Log In of Registreer om te reageren.