Zoeken in Backoffice onmogelijk

HaddocksHaddocks Member Berichten: 117 ✭
Het is dramatisch vandaag in de backoffice. Ik kan geen producten zoeken of op alfabet zetten. Ik kan geen klant selecteren voor een offerte te maken. Hebben jullie hier ook last van?

6 reacties

• Albert_WubsAlbert_Wubs Member Berichten: 97 ✭
    Ja,  het is ergernis ten top!  Juist op de dagen dat je het stamp druk hebt hapert het systeem. 
    Gavetas.nl Trendy tassen voor elk Budget
    085-78 46 963
  • PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,514 
    september 2018 aangepast
    Hier vooral de orders die niet goed gefilterd worden. Als ik de orders instel op bijvoorbeeld "klaar voor verzending" pakt hij of niet alle orders die klaar staan voor verzending, of hij pakt willekeurige orders erbij die bijvoorbeeld al verzonden zijn of nog niet betaald zijn. 
    Klanten en producten zoeken gaat hier eigenlijk altijd wel goed, maar bij ons lijkt het probleem voornamelijk bij de order filters te zitten. Maar dat is misschien ook omdat die pagina verreweg het meest gebruikt wordt hier.  
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • RosaRosa Member Berichten: 30
    Wij hebben er ook last van inderdaad, hopelijk is het snel opgelost!
  • HaddocksHaddocks Member Berichten: 117 ✭
    Tegen vijven ging het wel weer allemaal, maar dat was te laat voor de klant.
  • EstherEsther Member Berichten: 14
    Hier inderdaad ook een drama. Heel vervelend als je even door wil werken of iets wilt opzoeken voor de klant..
  • [Deleted User][Deleted User] Berichten: 0 moderator
    Hi @Haddocks ik heb toevallig vorige week een update geplaatst over de stand van zaken: Storing zoekfunctie in backoffice 
Deze discussie is gesloten.