verzendnotificatie email

Ik krijg hier juist een email van een klant dat haar pakket gisteren is geleverd en ze vandaag nog drie verzendnotificatie emails hebben ontvangen.  Ik totaal 5 x.  Ik kijk het na en blijkbaar is dit op 12-09 begonnen en blijven alle klanten deze mail aankrijgen. 

Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?

Thx

Grtjes,  Carine 

2 reacties

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 938 
    september 2018 aangepast
    Carine, heb je op die dag toevallig gemerkt dat het systeem van LS wat trager was waar hier al vaker over gesproken is? Ik durf niet te zeggen of het precies12 september was, maar rond die tijd heb ik ook een dag gehad dat het systeem trager reageerde. 1 Keer werd ik door time out uit de backoffige gegooid, waardoor het label dat ik toen aangemaakt had niet geprint kon worden. Die heb ik daarna nog 2 keer opnieuw aan moeten klikken om hem wel te kunnen openen en printen. 
    Die klant kreeg dus 3 keer een mail met steeds nieuwe track&trace code. 
    Ik kan me voorstellen dat het bij jou gebeurd is met de verzendnotificaties? 
    Ik heb voor de zekerheid even een kwartiertje ofzo gewacht met bestellingen verwerken en daarna was het gewoon weer goed. Maar dat zal denk ik ook misschien de 12e geweest zijn. 
    Maar bij mij was het na dat even wachten wel opgelost (voor zover ik weet) Dus we hebben niet het probleem gehad dat we 2 dagen later nog steeds verkeerde mails binnen kregen. Maar ik kan me voorstellen dat het met die vertraging te maken kan hebben, dat het systeem steeds opnieuw mails eruit probeert te krijgen. 
    Maar misschien zeg ik nu iets dat nergens op slaat hoor! 
    Is het probleem er nu nog steeds? Anders even contact met support opnemen? 
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • SharleneSharlene Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 128 moderator
    Hey @Carine, ik heb even in je backoffice gekeken en zie inderdaad de meerdere notificaties van de verzendbevestiging. Ik maak even een ticket voor je aan zodat we dit verder kunnen onderzoeken!
Log In of Registreer om te reageren.