Filter orders werkt niet stabiel

JF85JF85 Member Berichten: 128 ✭
Ben ik de enige hier die last heeft van wanneer je orders op een bepaalde orderstatus filtert zoals "in de wacht" niet alle orders met deze orderstatus worden weergegeven?

18 reacties

• Sven UdoSven Udo Member Berichten: 52
    Ik heb er toevallig ook sinds vanmiddag last van. Wel vervelend maar ik vermoed een update achter de schermen of iets waardoor de filters niet geheel correct werken. Misschien weet @Sharlene iets meer.
  • SharleneSharlene Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 128 moderator
    september 2018 aangepast
    Hey @JF85 en @Sven Udo, ik weet wel dat er het een en ander is geüpdatet vandaag, vooral met betrekking tot de zoekfunctie. We proberen hinder zoveel mogelijk te voorkomen maar het kan gebeuren dat je er wat van hebt gemerkt.

Mochten jullie er nog last van hebben, laat het me gerust weten of neem even contact op met Support :smile:
    Bij mij is het inmiddels opgelost, dank!
  • PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 935 
    september 2018 aangepast
    Bij mij helaas niet. Maar dat is geen probleem van alleen vandaag, dit is helaas al enkele weken zo. 
    De bestellingen die bijvoorbeeld vandaag na 16.00 uur geplaatst zijn staan wel klaar voor verzending maar worden niet door het filter "klaar voor verzending" getoond. 
    Maar ook andersom: bestellingen die ik ingepakt heb staan nog lang (soms wel een uur) daarna in de klaar voor verzending filter. De status staat dan wel goed, bijvoorbeeld afgerond, maar als ik dan filter op klaar voor verzending dan blijven ze daar nog heel lang in staan.
    Heel lastig. 

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • JF85JF85 Member Berichten: 128 ✭
    Paula zei:
    Bij mij helaas niet. Maar dat is geen probleem van alleen vandaag, dit is helaas al enkele weken zo. 
    De bestellingen die bijvoorbeeld vandaag na 16.00 uur geplaatst zijn staan wel klaar voor verzending maar worden niet door het filter "klaar voor verzending" getoond. 
    Maar ook andersom: bestellingen die ik ingepakt heb staan nog lang (soms wel een uur) daarna in de klaar voor verzending filter. De status staat dan wel goed, bijvoorbeeld afgerond, maar als ik dan filter op klaar voor verzending dan blijven ze daar nog heel lang in staan.
    Heel lastig. 

Precies bij mij hetzelfde! BTW, filter doet het nog steeds niet goed :(
  • RosaRosa Member Berichten: 30
    Wij hadden er vandaag ook meer last van dan anders inderdaad. Hopelijk snel opgelost voor je @Paula
  • Di-Jo HeemskerkDi-Jo Heemskerk Member Berichten: 62 ✭
    gebeurd bij mij ook regelmatig, ik heb dat een aardig tijdje terug ook al eens gemeld. erg vervelend 
    BestBuyHoesjes.nl - Bescherm je telefoon in stijl
    @Sharlene enig idee of dit probleem snel opgelost wordt? Het werkt echt heel lastig! 
    www.devrolijkeengel.nl
    Als ik nu filter op "klaar voor verzending" krijg ik de laatste 10 orders die al ingepakt staan (wat dus al niet klopt), maar de laatste 6 ofzo orders die nog ingepakt moeten worden worden niet getoond! Dus er is echt iets mis met het filter. Heel vervelend! 
    www.devrolijkeengel.nl
    Ik krijg ze inderdaad nu ook niet goed @Paula, was dan denk ik gisteren ook alsnog niet goed
  • Di-Jo HeemskerkDi-Jo Heemskerk Member Berichten: 62 ✭
    nou gaat het bladeren van order naar volgende order ook al sinds gisteren voor geen meter
    stel ik open order 16376 en ik druk op pijltje omhoog dan verwacht ik naar 16377 te gaan maar dan gaat ie naar 16374 en daarna naar 16375, 16376 etc tm 16380, dan zegt ie dat er geen orders meer zijn terwijl er nog zijn tm 16383
    BestBuyHoesjes.nl - Bescherm je telefoon in stijl
    Ook ik moest even om opheldering vragen waarom het filteren van orders op dit moment minder stabiel is. Dit is gerelateerd aan de update van de zoekfunctie, waarover ik zojuist hier heb kunnen mededelen dat iedereen over is op de vernieuwde versie. Het goede nieuws is dat de zoekerrors verleden tijd gaan zijn :smile:.

De andere kant van het verhaal is dat er nog veel gesynchroniseerd moet worden op de achtergrond, waardoor het filteren op dit moment niet werkt zoals jullie gewend zijn. Samen met de ontwikkelaar van de zoekfunctie (ElasticSearch) kijkt ons development team naar een manier om dit sneller te laten verlopen zodat jullie ook op orderstatus weer netjes kunnen zoeken en filteren. Helaas kan ik nog niet vertellen hoelang dit precies gaat werken maar ik kan jullie wel vertellen dat dit zo snel mogelijk en op korte termijn zal zijn!
    Helaas hebben wij hier nog steeds hetzelfde probleem. 
    Maar we wachten geduldig af  :p 
    www.devrolijkeengel.nl
    Bij ons lijkt het probleem nu inderdaad verholpen,vanochtend worden alle bestellingen juist weergegeven in de verschillende filters :+1:
    www.devrolijkeengel.nl
  • RosaRosa Member Berichten: 30
    Hier ook 👍
    Dat klopt @Rosa & @Paula! Het moet opgelost zijn en als het goed is kan iedereen weer filteren zoals je gewend bent. We blijven het uiteraard monitoren. :smiley:
  • JF85JF85 Member Berichten: 128 ✭
    Hier doet het ook weer goed :smiley:
    @Sharlene, thnx voor het melden!

hier ook weer top :-)
Log In of Registreer om te reageren.