Optimalisatie LS Check Out

Danny_BDanny_B Berichten: 6 Member
Beste LS,

De check out is ok maar kan mijns inziens veel beter. Zeker binnen het veranderende landschap en de mobile first gedachte. Inmiddels vindt 55% van de verkopen op mobiel plaats. Dan moet je schakelen en de check out optimaliseren voor zowel desktop als mobiel. Ik zie veel mogelijkheden en kansen. Er moet bij LS toch een front-ender zijn die dit gaat oppakken. Met wat design aanpassingen ben je al een heel eind. Ik denk graag mee als daar behoefte aan is. Wacht niet te lang het is nodig, mobiel is niet meer te stoppen.

Hoor het graag.

Dank.

MVG

Danny

Antwoorden

• FOOFOO Berichten: 594 Member 
    Misschien een idee om dan ook even aan te geven wat er veel beter kan? Wat zijn de mogelijkheden en kansen?

Checkout is naar mijn idee behoorlijk goed, onze conversie ligt erg hoog vergelen met het vorige platform. 
    John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • SharleneSharlene Berichten: 128 Moderator, Lightspeed Staff moderator
    Hi @Danny_B, zijn er inderdaad specifieke zaken waar je het over hebt? Zo zijn er momenteel al verschillende check-out mogelijkheden om standaard in te stellen en zijn de thema's up-to-date en responsive, wat betekend dat het op mobiel ook naar behoren werkt. Ik hoor het graag als je feedback hebt, dan zal ik eens kijken wat wij hiermee kunnen doen :smile:

Log In of Registreer om te reageren.