Lees over het ontwerpproces van de nieuwe productpagina
Hi iedereen!
Een tijdje terug vroegen wij om betatesters van de nieuwe productpagina. Wellicht vinden jullie het leuk om te lezen hoe het proces is gegaan hoe we tot de nieuwe productpagina zijn gekomen.
@Daryl heeft er een uitgebreide blogpost over geschreven:
A design sprint and a new and improved product page
Helaas is het artikel alleen in het engels, maar ik wilde hem jullie niet onthouden
De nieuwe productpagina zal deze maand live worden gezet voor alle klanten. Stay tuned!
Een tijdje terug vroegen wij om betatesters van de nieuwe productpagina. Wellicht vinden jullie het leuk om te lezen hoe het proces is gegaan hoe we tot de nieuwe productpagina zijn gekomen.
@Daryl heeft er een uitgebreide blogpost over geschreven:
A design sprint and a new and improved product page
Helaas is het artikel alleen in het engels, maar ik wilde hem jullie niet onthouden

De nieuwe productpagina zal deze maand live worden gezet voor alle klanten. Stay tuned!
Post edited by Nynke on
eCom support nummer: +31 20 808 63 58
Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
Log In of Registreer om te reageren.
13 reacties
Dit is waarschijnlijk niet de plek ervoor, als het niet gepast is mogen de mod's het verwijderen.
Maar ik vind het nog steeds jammer dat het kopje "voorraad" (in voorraad en varianten) zo laag staat. Niet logisch. Als je nu voorraadaantallen wilt wijzigen moet je helemaal naar beneden scrollen, nog onder gewichten en maten. Gewichten en maten pas je over het algemeen niet aan (als je daar gebruik van maakt vul je dat 1 keer bij het aanmaken in) maar voorraadaantallen daarentegen moet je regelmatig aanpassen. Ik zou dat vakje echt liever boven gewichten en maten hebben staan, dat scheelt (onnodig) scrollen.
Maar zoals gezegd, dit is misschien niet de gepaste plek voor deze feedback, in dat geval mag het weg.
Het artikel was leuk om te lezen! :-)
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
Dan krijgen we laten we zeggen 30 verschillende items binnen waar de inkoopprijs van aangepast moet worden (kan niet in bulk, verschillende prijzen) én waar de voorraadaantallen van aangepast moeten worden. In dat geval voer je handiger de voorraad in in het kopje voorraad en varianten in omdat je daar toch al moet zijn voor de prijzen (anders moet je het op 2 plekken aanpassen) En dan is het onhandig dat je ver(der) naar beneden moet scrollen om aantallen aan te passen. Dan zou het handiger zijn als die wat hoger staan, bijvoorbeeld nog boven gewichten en maten.
Kijk, het is geen drama hoor, maar tijd is geld
Wat nou écht handig zou zijn is een overzicht van producten waar je voorraad én prijs kunt aanpassen.
Als je alles via csv doet, win je niets.
Ik zie liever:
Patrick van der Heijden
www.sceneryworkshop.nl