ActiveCampaign ervaringen

Hallo mensen,
Ik vroeg me af of iemand van jullie ervaring heeft met ActiveCampaign en de plugin die hier in de LightSpeed apps wordt aangeboden? Ik gebruik nu Mailchimp, maar in prijs maakt het geen verschil en ze hebben veel meer mogelijkheden (én een werkende app hoop ik).
Ik hoor het graag.
Patrick
Ik vroeg me af of iemand van jullie ervaring heeft met ActiveCampaign en de plugin die hier in de LightSpeed apps wordt aangeboden? Ik gebruik nu Mailchimp, maar in prijs maakt het geen verschil en ze hebben veel meer mogelijkheden (én een werkende app hoop ik).
Ik hoor het graag.
Patrick
Log In of Registreer om te reageren.
3 reacties
De koppeling werkt wat ons betreft prima, maar helaas toch wat beperkt. Hij synchroniseert bijvoorbeeld geen order data waardoor de automatiseringen in ActiveCampaign niet direct mogelijk zijn (alleen via een handmatige import met de orderdata).
Dit is voor ons onhandig geweest waardoor we toch besloten hebben om over te stappen op MailCampaigns (https://www.mailcampaigns.nl/wat-het-kost/)
Deze partij heeft wel een volledige koppeling met Lightspeed waaronder het automatisch inladen van producten en verlaten winkelwagen emails.
Binnenkort onze eerste mailing met Mailcampaigns versturen.
Patrick van der Heijden
www.sceneryworkshop.nl