App om inkomende orders te bekijken

LievenLieven Berichten: 35 Member
Hallo iedereen,
Wanneer er nu een order binnen komt en je ontvangt daarvan de bevestigingsmail (die de klant ook krijgt), kan je niet zien wat er precies besteld werd. Nieuwsgierig als we zijn, zou ik dit graag via een app kunnen bekijken, want je zit nu eenmaal niet altijd achter je computer. Bestaat er zo'n app die goed werkt? Ik heb de app Lightspeed Order Alert geïnstalleerd, maar slaag er op geen enkele manier in om in te loggen...
Alvast bedankt voor de tips!
Lieven
Getagd:

6 reacties

• Sven UdoSven Udo Berichten: 51 Member
    Hoi Lieven, Wij gebruiken de Lightspeed order alert en werkt prima. Het zou alleen een verbetering zijn als je bij de feed zou kunnen instellen of je de orders ook voor de huidige week kunt zien of huidige maand. @Nynke is dit wellicht een optie?

Daarnaast zou je ook in de mailbevestiging de details van de order kunnen opnemen. Dan zie je per direct de inhoud van de order.

gr
    Sven
  • LievenLieven Berichten: 35 Member
    Bedankt Sven!
    Geen idee waarom inloggen bij mij niet lukt... De details van de order integreren in de bevestigingsmail zou ik inderdaad ook een grote verbetering vinden. Zowel voor de klant als voor ons!
  • Sven UdoSven Udo Berichten: 51 Member
    De orderdetails kun je zelf vrij makkelijk zelf integreren. Ga naar 
    Email notificaties en dan Orderbevestiging + facturen.
    Voeg vervolgens het stukje [[details]] toe aan je mail.
    gr Sven
    UPDATE: het is eindelijk gelukt om in te loggen! Nu wachten op een volgende bestelling om te zien hoe dit binnen komt... ;-)
    Bedankt Sven! Dat wist is helemaal niet. Ik heb soms de indruk dat de gebruikers Lightspeed beter kennen dan sommigen die bij Lightspeed werken, want ik had dit al eens eerder gevraagd en toen zeiden ze dat dit niet mogelijk was...
  • NynkeNynke Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
    Hi @Sven Udo dat klinkt inderdaad als een goeie toevoeging, alleen hebben we de app niet zelf ontwikkeld. Ik zou de suggestie insturen op [email protected] :)
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
Log In of Registreer om te reageren.