Hallo van Niels

nielsniels Member Berichten: 4
12 september aangepast in Stel je voor

Ik start weldra met de verdeling van Nespresso compatibele cups. Betere smaken aan een voordeliger tarief.

We zijn nog niet live maar sta wél open voor alle soorten feedback om onze site beter te maken.

www.cupfather.com

Alle feedback wordt geapprecieerd!

mvrgr

Niels

6 reacties

• Kabel4UKabel4U Member Berichten: 2

Ha,

Ik zie dat de start gemaakt is, echter 1 ding, jullie zijn wel degelijk live op het WWW.

In de Algemene voorwaarden is de identiteit van de onderneming nog niet ingevuld, zou dit wel zo asap doen. Je kunt hier technisch gezien problemen mee krijgen, zal verder zon vaart niet lopen, maar toch...

Succes!

• FrankFrank Member Berichten: 72 ✭

Hoi Niels

Welkom op dit forum. De site staat inderdaad wel live. Je kan even bij Instellingen-Geavanceerd de Demo bar aanzetten. Dan is voor een ieder duidelijk dat de webshop in aanbouw is.

Ik probeerde maar of ik wat kon bestellen maar doordat er nog geen verzendmethodes zijn toegevoegd kun je tijdens het bestelproces nog niet verder komen. Wel slimmer om de demo bar aan te zetten. Voorkomen is altijd beter dan genezen.

• nielsniels Member Berichten: 4

Thx voor de input.

Demo bar staat nu aan.

Ik krijg straks een 1 op 1 call met iem. van Lightspeed, dan gaan we er eens helemaal doorheen om te zien of alles goed staat.

Nogmaals dank.😊

Algemene voorwaarden nu ook in orde.

thx!

• StaalkabelstunterStaalkabelstunter Member Berichten: 10
    13 september aangepast

De look en feel past niet erg bij je doel mijns inziens.

De Engelse uitspraken komen wat sjiek over en lijken hiermee een kopie van je grote collega.

Daarnaast zou ik met zo'n sfeerproduct een thema uitzoeken met grote fotos (die snel geladen worden). Wanneer de site geopend word, wil ik direct naar de koffie automaat rennen. Omdat ik er zin in gekregen heb.

En als je die teksten dan toch wilt. Gebruik teksten die je van je klanten terugkrijgt. Serveer een avondje gratis en je bent zo bijgepraat.

Heel veel succes overigens.

Blogt regelmatig op Parebel.nl/webshop

Beste Staalkabel,

thx voor de input.

Aan welk thema had je dan gedacht, ik heb nu het thema gebruikt van lightspeed.

Onze grote collega neemt zichzelf nogal serieus, wij willen een andere toon. Maar dat komt blijkbaar zo niet over als ik je goed begrijp.

Tip van teksten van klanten, natuurlijk, overschot van gelijk maar dan moeten we eerst klanten hebben...

mvrgr

Niels

Log In of Registreer om te reageren.