Payment provider voor credit card acceptatie

jonassmetsjonassmets Member Berichten: 32

Hi allemaal,

Sinds 2 jaar gebruik ik naar tevredenheid Lightspeed Retail en sinds 3 maanden ben ik ook overgestapt naar Ecom. Hiervoor had ik een Spreecommerce webshop die niet naar behoren presteerde.

Lightspeed Ecom bevalt me goed. Er is veel te verbeteren maar er komen bestellingen binnen. Dat is zeker al iets.

Nu loop ik tegen het volgende probleem. Met mijn vorige webshop maakte ik gebruik van Pay.nl. Voor de nieuwe shop ben ik Lightspeed Payments (Mollie dus) gaan gebruiken. Alleen kwam ik er net voor de kerst periode achter dat ik geen credit cards accepteerde. Mijn aanvraag voor credit card acceptaties was blijkbaar geweigerd door Mollie. De uitleg van Mollie is dat ik als juwelier een risico groep ben. Niks aan te doen. Ik kan zo 5 collega's noemen met een beter draaiende webshop die wel gebruik maken van Mollie en credit card acceptatie. Maar dat hielp niet echt.

Nu zou ik toch graag credit cards accepteren... is er een provider die alleen credit cards accepteer zodat ik verder wel Lightspeed Payments kan blijven gebruiken? Of raden jullie iets anders aan? Ik heb naar Wallee gekeken maar dit is best een ingewikkelde integratie. En hier moet ik ook klant voor worden bij Adyen voor zover ik begrijp.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Bedankt alvast,

Jonas

Brunott Juwelier

4 reacties

Log In of Registreer om te reageren.