Nieuwe orders/reviews etc worden lang als nieuw weergegeven

PaulaPaula Berichten: 876 Member, Beta tester 
april 2018 aangepast in Feedback en ervaringen
Misschien ben ik de enige, maar ik vind dat de "1" bij een nieuwe order of productreview erg lang blijft staan.
In V1 was de "1" weg zodra je naar de bestelling toe ging, maar in V2 blijft deze erg lang hangen. Ook al heb je de order gezien en heb je een paar keer gerefreshed of doorgeklikt, dan blijft hij nog steeds hangen. Pas na een minuut ofzo verdwijnt het. Het is geen ramp ofzo, maar het is gewoon verwarrend om te zien of je ondertussen nou echt een nieuwe order/review etc hebt of dat het nog een vertraagde melding is.
Duurt het bij jullie ook zo lang eer de notificatie weg is of is het een instelling ofzo?

Alvast bedankt!
www.devrolijkeengel.nl
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

18 reacties

• [Verwijderde Gebruiker][Verwijderde Gebruiker] Berichten: 0 ✭
    Hier hetzelfde Paula, order al gezien maar het getal in het rode rondje blijft staan.

Groeten Marja
  • KolliesPartsKolliesParts Berichten: 135 Banned user ✭
    Hier ook @Paula. Soms een beetje vervelend. 
    KolliesParts.nl
    Chopper Parts & Bobber Parts
  • PaulaPaula Berichten: 876 Member, Beta tester 
    @Nynke is hier iets aan in te stellen? Kan die weergave verkort worden?
    www.devrolijkeengel.nl
  • Tim BroereTim Broere Berichten: 17 Member
    Hier sluit ik me graag bij aan. Bij retouren zou ik juist willen zien dat de (#) pas wordt aangepast als de status veranderd.
  • HaddocksHaddocks Berichten: 103 Member ✭
    Het mag inderdaad iets sneller verdwijnen.
  • NynkeNynke Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
    Hi @Paula. Ik heb voor je geïnformeerd en we gaan kijken of dit aangepast kan worden zodat de notificatie sneller verdwijnt. Ik heb hier pas over een paar weken duidelijkheid over, dus geef me over 3/4 weken een seintje als een update wilt :)
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
    Graag een seintje bij een update!
    www.devrolijkeengel.nl
    Nynke zei:

Hi @Paula. Ik heb voor je geïnformeerd en we gaan kijken of dit aangepast kan worden zodat de notificatie sneller verdwijnt. Ik heb hier pas over een paar weken duidelijkheid over, dus geef me over 3/4 weken een seintje als een update wilt :)

*Seintje* ;)
    www.devrolijkeengel.nl
    Hi @Paula. Sorry voor de late reactie. Ik heb de vraag weer neergelegd bij het productteam. Als ik antwoord heb zal ik het hier posten :) 
    mei 2018 aangepast
    @Paula ;we willen de notificatie aanpassen zodat hij 30 ipv 60 seconden blijft staan. Aangezien het om een kleine aanpassing gaat verwachten we hier in de komende weken wel tijd voor te hebben. Dit hangt natuurlijk ook van andere dingen af maar we gaan ons best doen! :)
    Hoi Nynke, dat zou mooi zijn. Alhoewel wat "ons" betreft de notificatie ook geen 30 seconden hoeft te blijven hangen. Ik weet niet hoe anderen het zien, maar wat ons betreft: Zodra je een order hebt aangeklikt; notificatie weg. Dat is het duidelijkst. 

www.devrolijkeengel.nl
  • EstherEsther Berichten: 14 Member
    mei 2018 aangepast
    Ik ben het met Paula eens. Eenmaal gezien mag de notificatie weg wat mij betreft. 

@Nynke; Fijn dat dit opgepakt gaat worden!
    @Paula @Esther dit zou inderdaad wel ideaal zijn, maar in dat geval moet het systeem constant opnieuw berekeningen maken, wat vrij zwaar is voor het platform. Ik denk daarom niet dat korter voor ons wenselijk is.
    Update: het is bij deze aangepast naar 30 seconden :)
    Dank je wel :) 
    www.devrolijkeengel.nl
  • EstherEsther Berichten: 14 Member
    Fijn!
    juli 2018 aangepast
    Nu een vergelijkbaar probleem: 
    in de BO worden orders die al op verzonden staan zeer lang weergegeven in het filter "wacht op verzending". 
    (zie printscreen)
    Dit zijn de orders die nu ingepakt moeten worden. De 3 "afgeronde" bestellingen zijn bestellingen die ik ca. 10 minuten daarvoor al ingepakt heb, deze staan ook op afgerond. Maar als ik het filter "wacht op verzending" instel dan blijven die erin staan. Ik heb het zelfs wel eens gehad dat een order van een half uur geleden nog steeds op deze manier getoond werd. 
    Is op zich niet zo erg, maar het lastige is dat ze ook opnieuw getoond worden als ik de lijst afwerk: 
    Ik stel het filter wacht op verzending in, dan klik ik op de onderste order, en als die klaar is klik ik op het pijltje naar boven. Eigenlijk zou hij dan de orders die afgerond zijn over moeten slaan, maar die worden nu ook meegenomen. Dus kom ik soms in een bestelling die ik net 10 minuten daarvoor al ingepakt heb. 
    Zijn er meer mensen die dit is opgevallen? Het lijkt een probleem van de laatste 2 à 3 weken. 
    @Nynke: is er iets bekend wat dit kan veroorzaken? 

www.devrolijkeengel.nl
    augustus 2018 aangepast
    Hi @Paula. Vervelend dat je dit probleem hebt! Ik heb voor je gekeken en we hebben de afgelopen tijd een aantal meldingen gekregen, maar te weinig om te kunnen ontdekken wat de oorzaak is. Ik zal in ieder geval een ticket aanmaken om te koppelen zodat we dit verder kunnen onderzoeken. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van :) 
Log In of Registreer om te reageren.