Upselling artikelen onzichtbaar maken voor losse verkoop

HelenHelen Berichten: 21 Member
Ik wil gaan werken met zgn. 'kassa koopjes', kleine artikelen om toe te voegen aan de bestelling. Ik wil die artikelen niet in het assortiment opnemen en dus niet beschikbaar stellen voor losse verkoop. Kan dat en zo ja, hoe doe ik dat?

Dank je wel voor het meedenken alvast.

Helen

5 reacties

• PaulaPaula Berichten: 873 Member, Beta tester 
    Goede vraag.... ik zit ernstig alle mogelijkheden af te gaan, maar ik denk dat het nog lastig gaat worden om iets in de winkel te zetten dat enkel als upselling product zichtbaar (en koopbaar) is, zonder dat het als los artikel in de winkel gezet wordt....
    Je kunt natuurlijk wel upselling gebruiken, maar die worden ook als los artikel in de shop gezet. Ik ben benieuwd of iemand een oplossing weet....
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
    Wij verkopen wel bijvoorbeeld cadeauverpakking en tekstkaartjes, zonder dat deze als los artikel verkocht worden (enkel bij een ander artikel)
    https://www.devrolijkeengel.nl/willow-tree-promise.html
    De cadeauverpakking en tekstkaartje zou je dan kunnen vervangen door de verschillende "kassakoopjes" artikelen ofzo. Maar geen idee of dit werkt.

www.devrolijkeengel.nl
  • HelenHelen Berichten: 21 Member
    Dank je wel voor het meedenken Paula :)

Ik denk wel dat het werkt maar het is niet precies wat ik zoek. Ik zou een aantal 'speledingetjes' willen aanbieden als kassakoopje of een tas, handleiding etc. voor een gereduceerde prijs.
    Ja, dat dacht ik al.
    En de reden dat je ze niet zichtbaar/verkoopbaar in de winkel wilt hebben is...?
    www.devrolijkeengel.nl
  • SharleneSharlene Berichten: 128 Moderator, Lightspeed Staff moderator
    Hi @Helen, wat Paula aangeeft lijkt me inderdaad de beste oplossing. :smile: Het is helaas in het systeem niet mogelijk om producten in de winkelwagen aan te bieden en niet los verkoopbaar. Het enige wat ik nog eventueel kan toevoegen, is het instellen van een minimum orderbedrag dat hoger ligt dan jouw kassakoopjes (mits dit goedkoper is dan jouw andere artikelen op de website), zodat deze niet als enige artikel gekocht kunnen worden!
Log In of Registreer om te reageren.