Duplicate content

padminipadmini Member Berichten: 4

Hallo,

Ik heb 3 niveaus van categorieën. Mijn producten staan ​​in de laatste categorie en in het tweede niveau, maar niet in de hoofdcategorie. Wanneer een klant de "hoofdcategorie" bereikt, lijkt deze leeg, maar hij kan het menu aan de linkerkant zien en naar een subcategorie gaan.

Op de mobiele versie is het heel anders, er is GEEN dergelijk linkermenu. De klant komt in een lege categorie ... met de melding "er zijn geen producten in deze categorie" ... Hij kan echt denken dat er helemaal niets is.

Dus misschien kan ik het probleem oplossen door ook ALLE producten in de hoofdcategorie toe te voegen.

Creëer ik een "duplicate content"-probleem door dit te doen ???

Met andere woorden, moeten we hetzelfde product aan verschillende categorieën toevoegen of is het riskant?

dank u bij voorbaat

2 reacties

• FrankBrinksFrankBrinks Member Berichten: 29

Nee je creëert geen duplicate content issues hiermee hoor. Je zou er ook voor kunnen kiezen om de subcategorieën te tonen op het 1e niveau.

• FOOFOO Member Berichten: 905 

Door het plaatsen van een artikel in meerdere categorieën blijft het artikel zelf onveranderd en bereikbaar onder 1 url. Dan is er geen sprake van duplicate content.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
Log In of Registreer om te reageren.