Producten categorie voor 2020 - 2021 over te zetten met 1 klik

RubenVekyRubenVeky Member Berichten: 3

Hoe kan je verschillende producten in een map zetten via een categorie of andere metode . Maar als ik deze categorie offline haal blijven mijn producten nog gewoon in mijn webshop staan. Is er een mogelijkheid om een map te maken met verschillende artiekelen die je enkel maar online en offline kan zetten.

En niet dat je de artikelen die er instaan allemaal 1 voor 1 op nietzichtbaar of zichtbaar moet zetten.

Bv. Als je de de zomer collectie van 2020 ophangt en dan in dozen steekt en dan in 2021 alles terug ophangt dat je dan gewoon kunt zeggen van ik zet de dingen van 2020 met 1 klik online. En niet dat je 3 weken bezig bent met alles weer online te zetten.

Heeft iemand hier nog probleemen mee?

Alsvast bedankt.

2 reacties

• Dave0701Dave0701 Member Berichten: 267 ✭

Je kan de categorie toch uitzetten waar die artikelen in zitten. Als die uit staat zijn ze niet vindbaar in je site behalve als men de zoekfunctie zou gebruiken zouden ze naar voren kunnen komen en ook google zou ze kunnen vinden.(kans is klein) Dan zou je een csv export kunnen maken en die categorie erbij pakken en daar die artikelen in 1 plug op onzichtbaar zetten weer weer inschieten.

• FOOFOO Member Berichten: 905 

Kwestie van producten exporteren, zichtbaarheid in het csv-bestand aanpassen en weer importeren.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
Log In of Registreer om te reageren.