Merk verwijderen pakbon

seo1988seo1988 Member Berichten: 21

Op de pakbon verschijnt het merk voor het product.

Als ik kijk naar de PHP-variabele dan is er één variabele voor zowel het merk + product.

Die zit dus inelkaar verweven.

Ik hoop dat ik dat mis heb.

Onze wens is om het merk van de pakbon te verwijderen, omdat het merk nu dubbel genoemd staat.

Bijv. Whiskas Whiskas kattenbrokjes 2-12 maanden

Weet iemand dit?

5 reacties

• JoriJori Member Berichten: 284 
    7 oktober aangepast

Je had in de titel nooit het merk moeten opnemen. De titel van het product wordt gekoppeld aan het merk die je invoert. Voor SEO is dit heel slecht.

Je vult dus bij merk in: Whiskas en je vult bij titel in: kattenbrokjes 2-12 maanden.

Lightspeed koppelt deze 2 waardoor je gewoon in totaal krijgt: Whiskas kattenbrokjes 2-12 maanden.

Dit kan je ook zien als je nu naar een product gaat. Dan staat er bovenaan als het goed is: Whiskas Whiskas kattenbrokjes 2-12 maanden.

• seo1988seo1988 Member Berichten: 21

De dubbele vermelding heb ik op alle pagina's weggekregen, behalve het winkelmandje en de checkout + pakbon.

Als we geen merken opnemen dan zal dat resulteren in vele artikelen met precies dezelfde naam.

• EmmaHEmmaH Member Berichten: 13

De checkout is idd niet aan te passen geloof ik, maar op de pakbon is het makkelijk weg te krijgen. Als je content templates in je pakket hebt, kun je in de factuur template {{ product.name }} veranderen naar {{ product.title }}

Dan komt het merk er niet bij te staan. :)

• seo1988seo1988 Member Berichten: 21

Hi Emma,

Klinkt prachtig, echter als ik dat doe dan blijft het productveld leeg helaas. Ik vermoed dat die variabele op één of andere manier niet ondersteund wordt in dat template.

• EmmaHEmmaH Member Berichten: 13

Hmm ja ik zie dat die bij ons dan ook het merk laat zien. Hij doet het echter wel. Ik had hem uit het menu met alle variabelen links, daar staat "Title" (product.title) en "Title + brand name" (product.name)

Maar blijkbaar werkt die niet (meer) zo terwijl dit in de website template wel gewoon het geval is.

@lightspeed klopt dit? Kan dat gefixt worden?

Log In of Registreer om te reageren.