Checkout probleem (winkelmandje leeg).

PhilipfrPhilipfr Member Berichten: 208 ✭
4 januari aangepast in Algemeen

Zijn er nog die de laatste tijd problemen hebben van klanten die mailen en zeggen dat ze niet kunnen afrekenen?

De klanten krijgen wel nog het scherm met de betaalmogelijkheden maar wanneer ze verder klikken krijgen ze plots de melding dat het winkelmandje leeg was. En hetzelfde gebeurd wanneer ze klikken op de betaallink via de herinnering mail. Ze proberen zowel met Bancontact, MasterCard maar steeds hetzelfde scherm dat het winkelmandje leeg is.

Deze melding komt van meer dan 20 verschillende klanten in de +/- laatste 30 dagen.

Post edited by Philipfr on

5 reacties

• IreneOIreneO Member Berichten: 31 ✭

@Philipfr ik heb geen meldingen gehad van klanten, wel in analytics gezien dat winkelmandjes helaas veel zijn verlaten, waarom weet ik niet.

• KevinKevin Member Berichten: 44

hier hetzelfde probleem, verdacht veel bestellingen die niet afgerekend worden.

Betalingsherinnering wordt ook niet automatisch meer verstuurd

Deze melding hebben we van een klant ontvangen:

Als je alles hebt ingevuld factuur adres verzend methode betaling ect.. en je drukt onderaan op kopen liep hij vast, er gebeurde niks kon nergens meer op drukken. En paar seconden later kreeg ik wel de mail met de bevestiging terwel ik officieel nog naar de betaal site moest. 

• KevinKevin Member Berichten: 44

juist support aan de lijn gehad, Mollie V2 geactiveerd, nu kijken of dit het probleem oplost

• FrankFrank Member Berichten: 152 ✭

Wij hebben dit nu ook een paar keer meegemaakt. Mollie V2 hebben wij reeds lang geactiveerd dus daar zal het weining mee te maken hebben.

• PhilipfrPhilipfr Member Berichten: 208 ✭

Ik heb Mollie en Multisafepay beide geprobeerd en het blijft hetzelfde.

Log In of Registreer om te reageren.