Zoekfuncties klanten

ReneRene Berichten: 3 Member
Momenteel zijn in klanten slechtseen aantal zoekcriteria aanwezig. Graag zou ik bij het klanteoverzicht ook direct postcode en straat willen zien.
tevens daar op kunnen zoeken als filter.

Ook in de kassa kun je daar niet op zoeken.

kunnen er meerdere zoekfuncties (evebtueel zelf selecteerbaar naar wens) worden opgenomen in klanten, en daarmee ook in de zoekfunctie bij kassa klant koppelen?

3 reacties

• MaartjeMaartje Berichten: 173 Administrator, Moderator, Lightspeed Staff moderator
    Hi Rene,

Het Nederlandse postcode-format wordt inderdaad niet standaard meegenomen in de zoekcriteria. Het is wel mogelijk om hier op te zoeken, wanneer we de postcode kopiëren naar een ander veld. Ik zal een supportticket voor je openen om je hierbij te assisteren.
    Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
  • JancaenenJancaenen Berichten: 2 Member

Ik wil ook graag op de hoogte gehouden worden:

Bij een verkoop moet ik klanten selecteren uit een bestand dat geimporteerd is. Er zijn er veel met dezelfde achternaam, dus was handig geweest als adres, of tenminste straat, ook direct zichtbaar zou kunnen zijn.

• MaartjeMaartje Berichten: 173 Administrator, Moderator, Lightspeed Staff moderator

Hi @Jancaenen, inmiddels is het mogelijk om op Nederlandse en Belgische postcodes te zoeken: zowel via de computer als op de iPad. Helpt dat met het zoeken van de juiste klant?

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
Log In of Registreer om te reageren.