"Zichtbaar wanneer op voorraad" werkt niet.

Hallo!
In eCom gebruik ik de functie "zichtbaar wanneer op voorraad" bij producten waarvan het de laatste stuks zijn. Het is maw de bedoeling wanneer het laatste stuk verkocht is, dat het product onzichtbaar wordt. Maar dat lijkt niet te werken. Het product blijft gewoon zichtbaar. Doe ik iets verkeerd of werkt het gewoon niet?
Mvg,
Lieven
In eCom gebruik ik de functie "zichtbaar wanneer op voorraad" bij producten waarvan het de laatste stuks zijn. Het is maw de bedoeling wanneer het laatste stuk verkocht is, dat het product onzichtbaar wordt. Maar dat lijkt niet te werken. Het product blijft gewoon zichtbaar. Doe ik iets verkeerd of werkt het gewoon niet?
Mvg,
Lieven
Log In of Registreer om te reageren.
8 reacties
Dus ik denk dat het inderdaad ergens anders nog een instelling is die overruled wordt op één of andere manier, want het zou wel gewoon van de site moeten verdwijnen bij voorraad 0.
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
Er zijn drie manieren om deze setting aan te passen:
1. Per product
2. In bulk
- Ga naar Producten > Voorraad
- Selecteer alle producten door op het vierkantje te klikken onder het zoekveld.
- Klik op Wijzig geselecteerde varianten.
- Selecteer Voorraad. Klik op Volgende.
- Deactiveer 'Te koop bij gebrek aan voorraad'.
Let op:3. Importeren
Wil je de instelling wijzigen voor producten die nieuw in het systeem komen? Dit kan via Instellingen > Workflow > VOORRAAD.
Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum