Geen orderbevestiging meer als email?

PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 925 
Hoi allen,

sinds een dag of 2 merken we dat we zelf geen emails meer ontvangen van een orderbevestiging. De orderbevestiging wordt normaal gesproken zowel naar de klant als naar ons eigen emailadres verstuurd.
Maar vanaf 20 februari (eergister) krijgen we geen mail meer als er een order binnen komt. Ik moet nog even uitzoeken of de klant wel een orderbevestigingsmail krijgt of ook niet.
We hebben (voor zover wij weten) niks veranderd in de instellingen in de BO.
Zijn er meer die gemerkt hebben dat er iets veranderd is in de email notificaties?
Alvast bedankt!

Groetjes, Paula
www.devrolijkeengel.nl
www.devrolijkeengel.nl
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

6 reacties

• Albert_WubsAlbert_Wubs Member Berichten: 83 ✭
    @Paula wij krijgen nog wel hoor, kijk evt even in de spambox. Bij ons kwam er de 20e in de spam en heb ik aangegeven dat dat geen spam is daarna was het weer in orde.
    Gavetas.nl Trendy tassen voor elk Budget
    085-78 46 963
  • PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 925 
    @Albert_Wubs de mails komen niet in de spammap terecht bij ons.
    www.devrolijkeengel.nl
  • NynkeNynke Administrator, Lightspeed Staff Berichten: 372 moderator
    Hi Paula! Ik heb in onze logs gekeken en daar staat dat de orderbevestiging geblokkeerd wordt omdat je mailbox vol is. Ik heb hierbij gekeken naar het emailadres van de hoofdgebruiker in je webshop. Zou je die deels op kunnen schonen en kijken of je dan weer mails kunt ontvangen? Hou er rekening mee dat ook mails in de prullenbak ruimte innemen.
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
    @Nynke , bedankt voor je snelle reactie. Ik heb de inbox flink leeggetrokken. Maar helaas nog geen orderbevestiging ontvangen (ik heb zelf even een testbestelling gedaan)
    Ik krijg op mijn prive email wel een orderbevestiging (dus als klant zijnde) maar op onze "engel email" krijgen we nog steeds geen orderbevestigingsmail :-(
    www.devrolijkeengel.nl
  • NynkeNynke Administrator, Lightspeed Staff Berichten: 372 moderator
    @Paula Kan het zijn dat je ergens anders nog data hebt opgeslagen dat op dezelfde server staat? Als je Google mail gebruikt telt je Google Drive data bijvoorbeeld ook mee.

Ik heb zojuist nog een testmailtje gestuurd maar het lijkt er toch echt op dat je mailbox vol is:

eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
    Bedankt, het LS mailprogramma (wat we niet meer gebruiken) zat inderdaad vol. Dat is iets om in de gaten te houden.
    Bedankt voor het meekijken! (Y)
    www.devrolijkeengel.nl
Log In of Registreer om te reageren.