Kun je een opmerking bij een klant noteren?

PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 912 
Soms moet je bij een bepaalde klant iets belangrijks onthouden (bijvoorbeeld geen enveloppe post maar pakketpost, of deze klant mag achteraf via bank betalen dus eerst opsturen, of bijvoorbeeld dat een klant al 2 keer aangegeven heeft een enveloppe niet te hebben ontvangen dus even "opletten", etc. (ik verzin maar even wat)
Die mogelijkheid is er voor zover ik nu kan zien niet.
Bij sommige namen gaat er zogezegd "een belletje rinkelen" (dan wel positief of negatief) Dan is het handig als je even op de naam kan klikken en dat je in 1 oogopslag in het account je eigen opmerking kunt zien.

Is dat ergens mogelijk?

Alvast bedankt,
groetjes, Paula
De Vrolijke Engel
www.devrolijkeengel.nl
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

8 reacties

• CelticWebMerchantCelticWebMerchant Member Berichten: 182 ✭
    Ja, je kan gewoon een notitie toevoegen. Je moet dan klikken op 'Wijzigen'. De opmerking wordt dan getoond onderin de klantenkaart.
  • PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 912 
    Ok, dat wist ik niet, dank je wel!
    Het zou wel handiger zijn als het in 1 oogopslag te zien is, dus gelijk op het eerste scherm.
    Maar bedankt voor de info!
    www.devrolijkeengel.nl
  • SolarguardSolarguard Member Berichten: 25
    Het zou ook handiger zijn als dit opvallender is. Dat vind ik overigens ook als een klant een opmerking bij een factuur neer zet. Dit is wel in het "gezichtsveld" maar mag wel duidelijker aangegeven met een dikke rode rand bijvoorbeeld.
  • Ria HulsboschRia Hulsbosch Member Berichten: 17
    Helemaal mee eens als het druk is zie je het niet altijd staan wat vervelende consequenties kan hebben.En de notities zie je al helemaal niet staan. En het zou ook handig zijn als je in het eerste scherm gelijk ziet staan wanneer een order verzonden moet worden. Nu heb je alles al uitgedraaid en moet je gaan sorteren welke die dag weg moeten en welke later verzonden moeten worden. Gemak dient de mens toch?
    @Ria bij ons is te zien op welke dag een order verzonden moet worden, gelijk in het overzicht van de order. Of bedoel je in het overzicht met alle orders bij elkaar?
    www.devrolijkeengel.nl
  • Marijn2Marijn2 Member Berichten: 2
    Ik heb eens een feature request toegevoegd met het idee om inderdaad zelf klanten te kunnen 'vlaggen'. Zo zou het je bijvoorbeeld direct kunnen opvallen wanneer een klant met een slechte betaalgeschiedenis een nieuwe order plaatst, maar bijvoorbeeld ook die ene klant die bij een eerdere bestelling een minder goede ervaring heeft gehad en je nu extra service wilt geven. Het moet dus wel al ergens op de stapel feature requests liggen :smile:
    Like I said, you gotta lov'him :smiley: 
    @Nynke, kun jij ons toevoegen aan dit ticket? 
    www.devrolijkeengel.nl
  • NynkeNynke Administrator, Lightspeed Staff Berichten: 372 moderator
    @Paula bij deze :) 
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
Log In of Registreer om te reageren.