Automatisch producten-reviewverzoek sturen?

JF85JF85 Berichten: 105 Member ✭
augustus 2018 aangepast in Apps en integraties
Kennen jullie een goede app die ervoor zorgt dat de klant automatisch (na zoveel dagen) een producten-reviewverzoek krijgt? Ik heb die app van Shappz gebruikt maar mijn ervaring is zeer zeer slecht. Ik hoor graag van jullie! Alvast bedankt :smile:
<1

41 reacties

• PaulaPaula Berichten: 804 Member, Beta tester 
    @JF85 mag ik vragen wat de slechte ervaring precies is? Bij ons werkt de app al bijna een jaar echt perfect. 
    Ik weet niet of je hem heel toevallig de afgelopen week pas hebt gebruikt, want in de afgelopen week was er inderdaad een probleem met het versturen van de mails (dat is nu weer opgelost) 
    Of gebruik je de app al langer? 
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • JF85JF85 Berichten: 105 Member ✭
    augustus 2018 aangepast
    Paula zei:
    @JF85 mag ik vragen wat de slechte ervaring precies is? Bij ons werkt de app al bijna een jaar echt perfect. 
    Ik weet niet of je hem heel toevallig de afgelopen week pas hebt gebruikt, want in de afgelopen week was er inderdaad een probleem met het versturen van de mails (dat is nu weer opgelost) 
    Of gebruik je de app al langer? 
    Ik gebruik de app al langer. Om precies te zijn sinds 20 juli 2018. Hieronder uitgebreid wat ik ervan vind:

Na de installatie van de app kwamen er meteen veel vragen naar boven. Helaas op geen 1 van de vragen krijg je duidelijke of tenminste een overtuigende antwoord terug. Vervolgens gaan ze jou helemaal negeren en sturen ze echt geen antwoorden meer terug. Na de installatie van de app stuurde de app meteen reviewverzoeken naar alle klanten (duizenden) zonder mijn toestemming. Het probleem is dan dat je de layout van de reviewverzoek nog niet eens hebt aangepast waardoor je klant een hele rare mail krijgt. LET DUS WEL OP: als je de app installeert dan wordt er gelijk reviewverzoeken naar je klanten gestuurd zonder jouw toestemming en met een ongewenste layout en content.

Vervolgens hebben we toch de template en content aangepast. Daarna hebben we in de instellingen aangegeven dat 4 dagen nadat de order verzonden is een mail met reviewverzoek mag gestuurd worden. Geen 1x is dit automatisch gebeurd. We moeten telkens meerder malen mailen totdat de reviewverzoekjes gestuurd mogen worden. Laatste 14 dagen zijn er helemaal geen reviewverzoeken meer gestuurd ondanks meerdere meldingen. 

De app mist veel functies en bevat veel bugs. Hieronder een paar:

1. De app stuurt maar 1x reviewverzoek naar de klant. Stel dat de klant na 3 maanden weer een aankoop doet, dan ontvangt hij geen reviewverzoek meer.

2. Als de klant meerdere producten koopt, dan wordt er alleen reviewverzoek gestuurd voor dat ene product met minste reviews op de webshop. Dus als een klant bij jou een iPhone en hoesje koopt dan wordt er alleen reviewverzoek gestuurd voor iPhone-hoesje en niet voor de iPhone zelf.

3. Je kunt geen producten uitsluiten voor reviewverzoek. Als je dat doet dan wordt er helemaal geen reviewverzoek meer gestuurd.

Veel functies in de app werken niet stabiel. Zoals:

4. Percentage van geopende reviewverzoeken

5. Percentage van geplaatste reviews etc...

Als afsluiter: Gisterenochtend hebben we meer dan 100 mails ontvangen van Shappz zelf met een vreemde inhoud (SPAM). Ik vermoed dat hun systeem is geckracked waardoor door hun eigen systeem SPAM wordt gestuurd. Onbetrouwbaar dus...

Jammer dat je er zoveel problemen sinds de installatie mee hebt gehad, dat is natuurlijk alleen maar lastig. Niet waar je aan app voor aanschaft.
    Ik moet wel eerlijk zeggen dat onze ervaringen totaal anders zijn. 

punt 1: bij ons krijgt iedere klant opnieuw een review aanvraag, ook als deze meerdere keren (maakt niet uit hoeveel tijd ertussen) bestelt (tenzij je deze klant uitschakelt voor reviews) 

punt 2: wij vinden dat juist een goed punt. Dit helpt om het aantal artikelen dat een review heeft te vergroten. Soms bestellen mensen 20 artikelen tegelijk, en dan is een waslijst met 20 artikelen onder elkaar een beetje too much om te reviewen. Ik vind dit een goede oplossing, maar ik kan me voorstellen dat jij liever alle artikelen in een mail zou zien, dat is net wat je voorkeur is. 

Punt 3: producten kunnen wel uitgesloten worden van reviews als ik me niet vergis (wij hebben diverse artikelen uitgezet) maar er worden dan wel degelijk reviews gestuurd. Het systeem pakt dan (als ik me niet vergis) het volgende artikel uit de bestelling. Tenzij dat natuurlijk het enige artikel uit de bestelling is, dan is het logisch dat er geen review aanvraag verstuurd wordt. 

Punt 4: in het kopje "emails sent" staat zowel het percentage emails dat gelezen/niet gelezen is, als het percentage emails dat doorgeklikt/niet doorgeklikt is. Tenzij jij iets anders bedoelt? 

Punt 5: dat is er volgens mij inderdaad niet (alhoewel ik dat nooit echt gemist heb) 

En dat mails niet automatisch verstuurd worden daar gaat iets niet goed, waar dat aan ligt weet ik niet. Maar dat is natuurlijk hét punt bij een reviewapp. Daar moet je zelf niet achteraan, dat hoort automatisch te gaan. Dit is bij ons (tot inderdaad de afgelopen 1 à 2 weken) altijd goed gegaan. 
    Iedere order die bij ons geplaatst wordt daar wordt automatisch een reviewmail van verstuurd. 

Het laatste punt kan inderdaad kloppen, dat is gerelateerd aan het probleem dat ik in de vorige post schreef. 
    Heel vervelend, niet de bedoeling natuurlijk, helemaal met je eens. Echter, de app werkt nu ca. 1 jaar en al die tijd probleemloos. 
    Dus ik ben het niet helemaal met je eens dat de app daardoor onbetrouwbaar is (alhoewel Shappz uiteraard wel dit probleem op moet lossen) 

Groetjes, Paula
    De Vrolijke Engel 
    www.devrolijkeengel.nl
    augustus 2018 aangepast
    P.s. ik ben het met je eens dat er de laatste tijd (te) lastig contact met Shappz te krijgen is, dat heb ik zelf ook gemerkt. 
    Ik hoop dat ze daar iets aan gaan doen want tot voor kort was dat nooit een probleem bij hun. 
    En ik hoop dat de problemen met de app snel opgelost worden, want tot enkele weken geleden aan toe werkte deze (trouwens samen met al hun andere apps) altijd vlekkeloos. Betrouwbaar, snel, duidelijk, etc. 
    Dus de problemen lijken echt van de afgelopen paar weken te zijn. 
    Hopelijk krijgen ze alles snel weer op orde want Shappz stond juist bekend om de snelle reacties, goede service en snelle oplossingen. 

www.devrolijkeengel.nl
    @Paula dank voor je uitgebreid antwoord. Maar:

Punt1: Hierover had ik contact gehad met Shappz en ze geven aan dat het gewoon niet kan. Vreemd dat het bij jou wel kan. 

Punt2: Ik vind toch de genoemde algoritme onhandig als ik eerlijk mag zijn. Hoofdproducten hebben altijd de voorrang en die hebben ook vaak het meest reviews. Alle verkopers willen dan juist daar de focus op leggen. Stel je voor iemand bestelt een TV bij je webshop en daarnaast bestelt hij een kabel erbij. De verkoper zou toch graag willen dat er een reviewverzoekje wordt gestuurd voor de TV ipv kabel (hoewel eigenlijk voor de beide producten moet er een reviewverzoekje gestuurd worden vind ik). Een TV geeft je meer omzet en winst.

Punt3: Bij mij is het zo als ik product A uitzet en product B aan en de klant bestelt beide producten in een order dan ontvangt de klant geen reviewverzoek. Want product A heeft minder reviews dan product B.

Punt4: In het begin zag ik dat wel maar nu zijn ze verdwenen. Zie:

Nieuwe punt, Punt6: Wat ik ook nog mis is dat de app geen automatisch reminder stuurt indient nog geen review geplaatst.
    augustus 2018 aangepast
    Oeh, dat laatste punt... weet je het zeker? 
    Wij hebben per ongeluk bij webwinkelkeur een keer aangevinkt (zonder dat we het wisten) dat er na x tijd een herinnering verstuurd moet worden als er geen review ingevuld was. 
    Gelukkig (zou ik haast zeggen) kregen we een boze mail van een klant waarom we maar bleven mailen voor een review. Als ze het in wilde vullen deed ze dat wel, als ze niks invulde betekende dat dus dat ze dat blijkbaar niet wil doen. Daardoor wisten we dat deze optie (blijkbaar) aangevinkt stond en konden we die gelijk uitzetten. 
    Ik gaf die klant groot gelijk. Als je als webshop een review aanvraag wil versturen, oké. Maar als een klant deze niet invult dan moet dat ook oké zijn. En ja, het kan zijn dat iemand het vergeet of er even niet aan toe komt. In dat geval kan een herinnering misschien prima zijn. Maar de meeste keren zal het niet ingevuld worden omdat iemand dat niet wil. 
    Dus ik loop liever een keer een review mis, dan dat ik een klant erger door na het niet invullen van een review daar toch opnieuw naar te vragen. 
    De betreffende mail van de klant (al paar jaar geleden) kwam dusdanig naar over, dat ik dat nu nog steeds als de dag van gister voor me kan halen. Dus daar zijn we nu best voorzichtig mee. 
    Maar dat is alleen even onze eigen ervaring, voor anderen kan het uiteraard prima zijn om herinneringen te sturen. 
    Maar ik denk ik deel het toch even :) 

www.devrolijkeengel.nl
    @Paula, Dank voor het delen van je ervaring.
  • vitabronvitabron Berichten: 2 Member
    Wij hebben ook sinds kort deze app en zijn redelijk tevreden ermee. Er zijn zeker verbeter punten, maar dat kan misschien nog geregeld worden. Ook het contact met hun is goed, er wordt over het algemeen snel gereageerd en een aantal zaken hadden ze voor ons al goed gezet. Ik zou zeggen geef ze een kans om het goed te maken, want een alternatief is er nu ook niet.
  • ShappzShappz Berichten: 26 Member, Partner partner
    Beste JF85,

Wat vervelend om te horen dat je wat negatieve ervaringen hebt met Shappz. 

Onze Apps zijn zo ingericht dat je eigenlijk alleen de App hoeft te installeren en direct aan de slag kan. Voor iedereen bieden we een service om ook de templates aan te passen, echter zien we steeds vaker dat klanten hier al zelf uit komen. Tijdens de installatie importeren we inderdaad de laatste orders en plannen we deze 4 dagen vooruit. Pas na 4 dagen sturen we de eerste emails naar klanten. 

Vorige week hebben we inderdaad een bug geconstateerd bij een klein aantal shops waardoor er geen reviews zijn verstuurd. Inmiddels is dit probleem verholpen en worden deze weer verstuurd. Stuur ons even je ShopId naar ([email protected]) en we kijken graag met je mee of dit ook bij jullie het geval was. 

Ook leuk om te zien dat je met ons meedenkt, je feedback is altijd welkom. 

1. De app stuurt maar 1x reviewverzoek naar de klant. Stel dat de klant na 3 maanden weer een aankoop doet, dan ontvangt hij geen reviewverzoek meer. 
    Dit is niet het geval, elke order wordt afgehandeld. Tenzij de klant zichzelf heeft uitgeschreven van de emails. De rewards instelling, dus de beloning van de klant, is wel te beperken to 1x per klant / email adres. Je kan deze laatst genoemde instelling wijzigen bij Settings > Reward Settings 

2. Als de klant meerdere producten koopt, dan wordt er alleen reviewverzoek gestuurd voor dat ene product met minste reviews op de webshop. Dus als een klant bij jou een iPhone en hoesje koopt dan wordt er alleen reviewverzoek gestuurd voor iPhone-hoesje en niet voor de iPhone zelf. 
    Dit klopt! Tijdens de BETA hebben we een aantal tests gedaan op onze eigen shops. Daarbij hebben we opgemerkt dat zodra je klanten om meerdere reviews vraagt, de conversie drastisch afneemt. Hierdoor hebben we gekozen om te gaan voor het product met de minste reviews. Zo balanceren we de reviews netjes uit over de gehele website. Omdat er dan meerdere pagina’s qua content vernieuwd worden, is dit beter voor je SEO. 

3. Je kunt geen producten uitsluiten voor reviewverzoek. Als je dat doet dan wordt er helemaal geen reviewverzoek meer gestuurd. 
    Per product kan je de review verzoeken uitschakelen. Als een order alleen dit product bevat, dan wordt er inderdaad geen review verzoek meer gestuurd. Bericht geef je aan dat dit niet werkt. Zou je ons een voorbeeld ordernummer willen sturen? Dan kijk ik het voor je na. 

4. Percentage van geopende reviewverzoeken
    Dit zou je moeten kunnen zien bij MyProductReviews > Emails Sent. Hier zie je het percentage van de emails dat is geopend en het percentage wat daar vervolgens weer van geklikt heeft. 

Als afsluiter: Gisterenochtend hebben we meer dan 100 mails ontvangen van Shappz zelf met een vreemde inhoud (SPAM). Ik vermoed dat hun systeem is geckracked waardoor door hun eigen systeem SPAM wordt gestuurd. Onbetrouwbaar dus...
    Zoals per email aangegeven, onze oprechte excuses dit had natuurlijk nooit mogen gebeuren. Dit is een puur menselijke fout geweest en had gemakkelijk voorkomen kunnen worden. Excuses hiervoor. Inmiddels hebben we maatregels genomen om dit te voorkomen. 

Zou je ons een mail willen sturen? Dan weten we gelijk om welke shop het gaat en kijken we met je mee. 

Gr,

Team Shappz
    Shappz | Boost your sales!
    ------------------------------------------------------------------
    MyProductReviews - Automatically collect you reviews
    MyAbandonedCart - Instantly recover your abandoned carts
    @Shappz, Als eerst dank voor je reply! Hieronder mijn reactie:
    Tijdens de installatie importeren we inderdaad de laatste orders en plannen we deze 4 dagen vooruit. Pas na 4 dagen sturen we de eerste emails naar klanten. 
    Klopt, Maar omdat we na de installatie geen tijd hadden om nog alles aan te passen, hadden we de app meteen verwijderd om deze later opnieuw te installeren, aanpassen dan pas gebruiken. In alle andere apps die we gebruiken kan je de volledige app in -en uitschakelen. Maar bij jullie hadden we deze functie niet kunnen vinden. Daarom hadden we besloten om de app meteen te verwijderden om te voorkomen dat er geen onaangepaste reviewverzoeken naar de klanten gestuurd worden. Maar alsnog werden er reviewverzoeken gestuurd.

2. Hierdoor hebben we gekozen om te gaan voor het product met de minste reviews. Zo balanceren we de reviews netjes uit over de gehele website. Omdat er dan meerdere pagina’s qua content vernieuwd worden, is dit beter voor je SEO. 
    Handig voor beginnende webshops die SEO niet in orde hebben. Het zou handiger zijn als je een optie toevoegt om de verkoper zelf te laten kiezen wat de voorkeur is.

3. Per product kan je de review verzoeken uitschakelen. Als een order alleen dit product bevat, dan wordt er inderdaad geen review verzoek meer gestuurd. Bericht geef je aan dat dit niet werkt. Zou je ons een voorbeeld ordernummer willen sturen? Dan kijk ik het voor je na. 
    Klopt niet helemaal wat je zegt. Bij mij is het zo als ik product A uitzet en product B aan, en de klant bestelt beide producten in één order dan ontvangt de klant geen reviewverzoek. Want product A heeft minder reviews dan product B. zie aub mijn printscreen van "augustus 17, 2018  1:05". Ik kan je op dit moment geen voorbeeld van een ordernummer sturen vanwege te veel orders... Ik zal een paar producten zometeen uitsluiten, dan stuur ik je een recente voorbeeld van een ordernummer.

4. Dit zou je moeten kunnen zien bij MyProductReviews > Emails Sent. Hier zie je het percentage van de emails dat is geopend en het percentage wat daar vervolgens weer van geklikt heeft. 
    Zie aub de printscreen hierboven van "augustus 17, 2018  1:05" van functies die ineens bij mij verdwenen zijn. Ter aanvulling zie onderstaande printscreen:

Onderstaan een paar aanvullingen van onze kant.
    Tijdens de installatie importeren we inderdaad de laatste orders en plannen we deze 4 dagen vooruit. Pas na 4 dagen sturen we de eerste emails naar klanten. 
    Klopt, Maar omdat we na de installatie geen tijd hadden om nog alles aan te passen, hadden we de app meteen verwijderd om deze later opnieuw te installeren, aanpassen dan pas gebruiken. In alle andere apps die we gebruiken kan je de volledige app in -en uitschakelen. Maar bij jullie hadden we deze functie niet kunnen vinden. Daarom hadden we besloten om de app meteen te verwijderden om te voorkomen dat er geen onaangepaste reviewverzoeken naar de klanten gestuurd worden. Maar alsnog werden er reviewverzoeken gestuurd.

Mijn vermoeden is dat dit een ongelukkige samenloop van omstandigheden is geweest. Daarnaast zijn onze Apps inderdaad zo ingericht dat ze direct werken en je eigenlijk, naast je templates, niks meer hoeft in te stellen. Wel zo makkelijk ;) 

2. Hierdoor hebben we gekozen om te gaan voor het product met de minste reviews. Zo balanceren we de reviews netjes uit over de gehele website. Omdat er dan meerdere pagina’s qua content vernieuwd worden, is dit beter voor je SEO. 
    Handig voor beginnende webshops die SEO niet in orde hebben. Het zou handiger zijn als je een optie toevoegt om de verkoper zelf te laten kiezen wat de voorkeur is

We nemen de voorstel mee. 

3. Per product kan je de review verzoeken uitschakelen. Als een order alleen dit product bevat, dan wordt er inderdaad geen review verzoek meer gestuurd. Bericht geef je aan dat dit niet werkt. Zou je ons een voorbeeld ordernummer willen sturen? Dan kijk ik het voor je na. 
    Klopt niet helemaal wat je zegt. Bij mij is het zo als ik product A uitzet en product B aan, en de klant bestelt beide producten in één order dan ontvangt de klant geen review verzoek. Want product A heeft minder reviews dan product B. zie aub mijn printscreen van "augustus 17, 2018  1:05". Ik kan je op dit moment geen voorbeeld van een ordernummer sturen vanwege te veel orders... Ik zal een paar producten zometeen uitsluiten, dan stuur ik je een recente voorbeeld van een ordernummer.
    Mocht je tijd hebben, stuur je dan nog even de voorbeelden door?

4. Dit zou je moeten kunnen zien bij MyProductReviews > Emails Sent. Hier zie je het percentage van de emails dat is geopend en het percentage wat daar vervolgens weer van geklikt heeft. 
    Zie aub de printscreen hierboven van "augustus 17, 2018  1:05" van functies die ineens bij mij verdwenen zijn. Ter aanvulling zie onderstaande printscreen:

Nu snap ik wat je bedoelt. We hebben de groene en grijze envelopjes voor je terug gezet. In je andere screenshot geef je aan dat je het isClicked moet zijn en niet isRead. Wanneer een email geklikt is, is deze per definitie gelezen. We zullen eens onderzoeken of het mogelijk is om dat overzicht aan te passen en het inzichtelijk te maken wanneer iets ook nog eens geklikt is. 

@Shappz,

3. Voor punt3 zou ik je nog een ordernummer toesturen waar deze situatie voorkomt. Hierbij twee voorbeelden: ORD07729 en ORD07718

Ik hoor graag van je!
  • FrancesFrances Berichten: 4 Member
    Ik doe ook even mee, want het Shappz een week geleden om advies gevraagd, maar nog geen antwoord gekregen :-(

Ik krijg namelijk erg weinig reviews en vraag me af hoe dat komt en of er iets aan te doen valt.
    Ik wil bijv een kortingscode geven, maar kan nergens checken of dat werkt en of klanten dat wel zien.
    Ik zie niet goed wat er gebeurt...kan de review-vraag zelf nergens terug vinden. Waar en hoe en wanneer ontvangen mensen de code? Hoe weten ze dat ze uberhaubt een korting krijgen?

Ik zou dus gewoon wel wat hulp kunnen gebruiken...

• PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Berichten: 91 Member, Beta tester
    Die kortingscode kun je gewoon instellen in de app van Shappz, dat zijn de Dynamic Coupons die weer in het emailtemplate gebruikt worden. Niet alle product-review emails worden geopend, daardoor vullen er daaropvolgend natuurlijk minder reviews... maar in de tijd dat we het gebruiken hebben we er zeker 2x zoveel gekregen als dat we ervoor hadden met Yotpo.

Het kan misschien ook aan je doelgroep liggen. Sommige mensen zijn wat sneller geneigd om wat te schrijven dan anderen. Onze doelgroep zijn mensen die bezig zijn met hun hobby, ze willen graag geholpen worden door de meningen van anderen. Daardoor lijken ze misschien ook sneller geneigd een review achter te laten voor anderen.

Wij zijn er erg tevreden over!
    Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
    @Shappz, heb je mijn reactie van 5 sep op je laatste vraag van 27 aug al gelezen? Ik hoor graag van je!
    Hier mag toch over geklaagd worden als je 16 dagen lang geen reactie van @Shappz krijgt zowel hier als op de mails? Of ben ik nou gek?
    Nou, nog steeds geen antwoord van @Shappz op mijn vorige bericht. 

Maar nu even een andere probleem: Sinds 10 dagen is er geen reviewverzoeken meer gestuurd. Is dit probleem ook bij jullie bekend @Paula , @vitabron , @Frances , @PatrickvdHeijden of ben ik de enige? Hierover al meerdere mails gestuurd maar nog geen antwoord mogen ontvangen. Ik hoor graag van jullie!
    @JF85 bij ons zijn er wel iedere dag reviewverzoeken verzonden, en we hebben ook iedere dag enkele reviews ontvangen, dus bij ons is dat probleem niet bekend. Maar ik weet niet hoe het bij de anderen zit... 
    www.devrolijkeengel.nl
  • PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Berichten: 91 Member, Beta tester
    @JF85 wij hebben ook gewoon netjes reviews verzonden en ontvangen. Niets aan de hand hier. :)
    Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
    Dank jullie wel @Paula en @PatrickvdHeijden!

Bij mij werkt het helemaal niet en @Shappz reageert helemaal niet meer. Word moe van om eerlijk te zijn. 

@Nynke, kan jij misschien even helpen? Want @Shappz reageert al weken niet meer en ik zit hier met een issue die niet vanzelf weggaat. Zij schrijven wel netjes ieder maand €9,95 af.

• NynkeNynke Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
    Hi @JF85. Ik heb de feedback doorgegeven aan @Shappz
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
  • FOOFOO Berichten: 548 Member 
    JF85 zei:
    Nou, nog steeds geen antwoord van @Shappz op mijn vorige bericht. 

Maar nu even een andere probleem: Sinds 10 dagen is er geen reviewverzoeken meer gestuurd. Is dit probleem ook bij jullie bekend @Paula , @vitabron , @Frances , @PatrickvdHeijden of ben ik de enige? Hierover al meerdere mails gestuurd maar nog geen antwoord mogen ontvangen. Ik hoor graag van jullie!
    Ga je toevallig vanuit Lightspeed backoffice naar Shappz toe? Dus via de geinstalleerde app?

Toen wij begonnen met Shappz, zat daar een bug. De geplande mails werden dan opnieuw ingepland met de standaard tijd. Als je regelmatig inlogt, gaan de reviews er dan dus nooit uit. Inloggen dus altijd via de link uit je aanmeldmail. 
    John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
    Ga je toevallig vanuit Lightspeed backoffice naar Shappz toe? Dus via de geinstalleerde app?

Toen wij begonnen met Shappz, zat daar een bug. De geplande mails werden dan opnieuw ingepland met de standaard tijd. Als je regelmatig inlogt, gaan de reviews er dan dus nooit uit. Inloggen dus altijd via de link uit je aanmeldmail. 
    @FOO, ja ik log altijd via Lightspeed backoffice in. Hartelijk dank voor de gouden tip!!! Ik ga het voortaan via de mail inloggen. Kijken of dat helpt. 
    Graag gedaan! Hopelijk lost het ook bij jou het probleem op, maar ik vermoed van wel. 

Aangezien we al 2 dagen bijna tot geen reviews binnen hebben gekregen, heb ik even de Shappz app nagekeken en ik zie helaas dat er al 2 dagen geen reviewverzoek is verstuurd. Ben ik hier de enige met dit probleem?

@Shappz help plz!

Bij ons zijn ze afgelopen dagen gewoon verzonden. Juist erg veel reviews binnen gekregen (na topdrukte afgelopen week).

@JF85 we kijken graag met je mee. Wat is je website? Deze kan ik zo snel even niet vinden.

@Shappz Ik heb je een PB gestuurd. Alvast bedankt!

@Shappz , vandaag valt ons op dat klanten die via de app van Shappz reviews plaatsen, wordt er geen e-mailadres automatisch in de backend van LS gevuld. Voorheen werd dat automatisch gedaan.

Andere mensen hier last van?

Hier ook, vanaf de 15e zo te zien. Daarvoor nog wel e-mailadressen, daarna niet meer.

Log In of Registreer om te reageren.