Apps

KaroartKaroart Berichten: 19 Member
Wij zijn zeer tevreden over/met Lightspeed. Laat ons dat voorop stellen. Ook de kleine storingen zo af en toe nemen wij gelaten op de koop toe. Ondernemen via internet is nou eenmaal vaak slikken en weer doorgaan.

Wat wel een gemiste kans is en wat ons betreft ook best wel ergerlijk, is de verouderde staat van het app bestand. Er zijn apps die óf niet meer werken, óf verkeerde informatie (prijzen e.d.) geven óf gewoon ronduit misleidende informatie geven. Dit is niet alleen voor Lightspeed een gemiste kans lijkt ons zo toe maar ook voor de bedrijven achter de apps en last but not least... voor de gebruikers.  Tot die laatste groep behoren wij dus en die zijn wat ons betreft ook het belangrijkst in deze  :-)

Pak die kans Lightspeed.   

5 reacties

• MaartjeMaartje Berichten: 126 Administrator, Moderator, Lightspeed Staff moderator
    Hi @Karoart! Bedankt voor je feedback! Ik begrijp uit je berichtje dat er een aantal specifieke apps zijn waar je tegenaan bent gelopen en niet tevreden over bent. Zou je met ons willen delen welke dit zijn en hoe dit komt? Er zit hier een volledige afdeling om alle apps te onderhouden en nieuwe apps aan te sluiten; dus ik ben benieuwd wat voor feedback ik vanuit iedereen mee zou kunnen nemen naar hen.
    Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
  • KaroartKaroart Berichten: 19 Member
    Beste @Maartje,

Wij zijn niet de aangewezen mensjes die alle apps nagaan of ze nog wel kloppen he. We hebben het ietwat druk ook. Als voorbeeld de app van snowball. De tarieven kloppen niet (meer) en de link naar "meld je aan" en algemene voorwaarden zijn ook niet meer juist. Ga de apps maar na, er kloppen er heel veel niet.
  • MaartjeMaartje Berichten: 126 Administrator, Moderator, Lightspeed Staff moderator
    Hi @Karoart, toen ik je eerste berichtje zag dacht ik dat het ging om apps die wel geïnstalleerd kunnen worden maar niet naar behoren werken. Dat lijkt me een kwalijke zaak en blijkt dat dat iets kan zijn wat ons nog niet is opgevallen: anders was de app wel al uit de App Store gehaald. De teksten en url's worden door de partners zelf aangeleverd; ik zal zeker eens overleggen of daar na x periode een check op kan zitten. De site van de specifieke app die je noemt ligt er in zijn geheel uit, dit zal de reden zijn dat de links nergens naartoe gaan.
    Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed HQ
  • fansfans Berichten: 13 Member

ik volg Karoat, willen jullie een voorbeeld, , wiser search bv . 14 dagen wachten voor je een antwoord krijgt en dan is het antwoord , " is uw vraag nog relevant" ; ik heb wisersearch verwijderd omdat het zo storend werkt ook voor de mobile site. Na vier dagen is de app nog niet van onze site verdwenen en blijft hij verder actief.

www.fanssite.be

@fans Alle geannuleerde apps worden 1x per maand automatisch verwijderd. Ondervind je hier hinder van (omdat er nog een stukje code blijft staan en de app dus nog deels werkt), dan kunnen we dit vanuit de Support afdeling handmatig voor je doen. Laat het ons weten wanneer dit je verder kan helpen, dan voeren we dat voor je uit!

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed HQ
Log In of Registreer om te reageren.