BTW nummer van zakelijke klant niet op factuur

kenhermanskenhermans Berichten: 1 Member
Sinds kort kunnen zakelijke klanten hun BTW nummer ingeven bij het afrekenen van een bestelling op onze webshop bedtextielonline.be 

Echt wanneer ik deze facturen zelf uitprint staat het BTW nummer hier niet op vermeld. Is het een instelling? Kijk ik ergens over? Vorig kwartaal bracht ik ook al enkele facturen binnen bij de boekhouder van zakelijke klanten en toen werd volgens mij het BTW nummer wel vermeld. Anders had ik er toen zeker al een opmerking over gekregen.

Wie kan mij helpen? 

- Ken 

2 reacties

• MarjaMarja Berichten: 88 Member
    Hey Ken,
    Het btw nummer van de klant zou in de regel van o.a. de datum en factuurnummer moeten staan. Bij mij staat het links van de datum.

Groeten Marja
  • SolarguardSolarguard Berichten: 24 Member
    Wij hebben geen problemen met facturen die dan in eens een btw nummer missen. Wel blijkt het onduidelijk te zijn voor buitenlandse bedrijven dat de klantgegevens standaard op particulier staan en er dus geen btw nummer wordt ingevoerd. Onze webshop gaat compleet op de schop door Shopmonkey, dus dit probleem pakken we ook aan door dit standaard op zakelijk te zetten als dit mogelijk is, of bovenaan een tekst in te voeren dat mensen hier op moeten letten
Log In of Registreer om te reageren.