Thema's importeren?

Erik-Jan RiemersErik-Jan Riemers Berichten: 7 Member
Nu zie ik dat je thema's kan exporteren als je eenmaal de editor functie aangezet hebt, die ze je dan terug bij je bestanden. Wat is het nut ervan? Ik kan hem nergens 'importeren'

Voor mij ook gewoon handig als ik een keer een ander thema wil proberen zonder dat ik alles opnieuw hoef te doen, lijkt me erg handig.

3 reacties

• SharleneSharlene Berichten: 123 Moderator, Lightspeed Staff moderator
    Hey @Erik-Jan Riemers, je kunt inderdaad een soort back-up maken van je thema door deze te exporteren. Echter is dit een versleuteld bestand, die kun je niet zelf openen. Wanneer je graag de bestanden bewerkbaar wilt hebben, zou je deze eventueel handmatig op kunnen slaan.
  • Erik-Jan RiemersErik-Jan Riemers Berichten: 7 Member
    Snap dan het nut er niet van. Ik kan ook handmatig dingen inderdaad opslaan maar hoe sla je het makkelijkste een thema op? Als je veel aanpassingen maakt is het wel verstandig een backup te hebben. Van alle settings maak ik gewoon een screenshot.
  • Paul_WillemsenPaul_Willemsen Berichten: 9 Member
    Misschien iets meer uitleg waarom thema's importeren en exporteren niet werkt zoals gewenst of verwacht? Als ik zelf een thema maak, zou ik die functie willen hebben.  Desnoods met een developeraccount o.i.d.
Log In of Registreer om te reageren.