Bepaald product uitsluiten van kortingscodes

HaddocksHaddocks Berichten: 84 Member

Is het mogelijk om een bepaald product uit te sluiten van de diverse kortingscodes! Zonder natuurlijk alles te hoeven aanvinken bij de kortingscode zelf.

7 reacties

• ChichaChicha Berichten: 53 Member

Nee, helaas niet. Ik heb dat wel als feature aangevraagd om merken en producten te kunnen uitsluiten

• HaddocksHaddocks Berichten: 84 Member

Dat is jammer, het zou mij een hele hoop tijd kunnen besparen.

• Albert_WubsAlbert_Wubs Berichten: 82 Member ✭

Hoi,

Het kan wel degelijk kijk maar eens op mijn site daar zijn verschillende merken uitgesloten. Ik heb per merk een categorie, elke categorie kan je afzonderlijk uitsluiten. Mijn tip: Maak een categorie aan (Maak deze niet zichtbaar) zet daar je producten in die geen korting mogen hebben. Bij je kortingscode klik je eenmalig alle categorieën aan behalve die je uit wil sluiten en hopla het werkt.

Gavetas.nl Trendy tassen voor elk Budget
    085-78 46 963

Hallo Albert,

Dat klopt, maar dan heb je wel een product dat dan niet tussen de andere producten staat. Als je er een tweede categorie aan toevoegt, zodat het product wel ergens bij hoort, dan wordt volgens mij de korting wel toegepast.

• Albert_WubsAlbert_Wubs Berichten: 82 Member ✭

@Haddocks

Je kunt een artikel in meerdere categorieën zetten en als deze voorkomt in je uitsluit categorie dan zal deze de korting niet krijgen. probeer maar eens uit.

Gavetas.nl Trendy tassen voor elk Budget
    085-78 46 963

Het klopt inderdaad, ik heb dit een tijd geleden al geprobeerd, maar dan had ik toen waarschijnlijk iets fout gedaan. Bedankt voor de tip.

• JanneDeVosJanneDeVos Berichten: 7 Member

Dit is een optie die ik ook heel erg mis in Lightspeed.

Ik heb het opgelost met twee onzichtbare categorieën, 1 met de producten waar kortingscodes gebruikt mogen worden en 1 waar geen kortingscodes gebruikt kunnen worden. Is een hoop administratief werk om dit goed bij te houden.

Log In of Registreer om te reageren.