Shopmonkey, absoluut!

PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 935 
Ben je op zoek naar een nieuw thema, een compleet nieuwe site, of maatwerk?
Bij deze even een persoonlijke aanbeveling van ons: Lightspeed-partner Shopmonkey!
Wij hebben een paar jaar geleden Shopmonkey onze site geheel naar wens laten bouwen. In verband met groei, nieuwe wensen, etc hebben we in die paar jaar meerdere keren het Shopmonkey team onze wensen en ideeën tot uitvoer laten brengen. Afgelopen week hebben ze onze nieuwste opdracht uitgevoerd (de homepage restylen)
3 woorden: super snel, super efficiënt, adequaat, vriendelijk, zeer goede kennis van zaken, goed meedenken, en.... echt waar, de prijzen zijn absoluut méér dan redelijk. Ok, dat waren er iets meer dan 3, maar ik kon niet kiezen ;)
Heb je een probleem of vraag, je hebt letterlijk altijd binnen een paar uur antwoord (op werkdagen)
Wij zijn absoluut blij dat we 3 jaar geleden voor Shopmonkey hebben gekozen, we zouden niet meer anders willen.
Als er iets is met de site (dan wel een probleem, dan wel iets dat we heel graag gerealiseerd zouden hebben) dan hebben we de zekerheid dat het "geregeld wordt".

Dus bij deze een persoonlijke aanbeveling van ons. Mocht je op zoek zijn naar een betrouwbare partner voor (maat)werk aan je site met (voor zover wij hebben gevonden) de beste prijs?
Shopmonkey!

(En nee, wij hebben geen aandelen in Shopmonkey, we zijn geen familie en we zijn er beiden niet werkzaam ;) )

www.devrolijkeengel.nl
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

16 reacties

• FOOFOO Member Berichten: 657 
    Daar kan ik me, ondanks pas een maand actief, volledig bij aansluiten! We werken met het thema Mandrill van Shopmonkey. Ze reageren altijd snel en uitgebreid op het forum. Na een update kwam ik een aantal (kleine) bugs tegen in het thema en die werden binnen de kortste keren opgepakt en opgelost.

Momenteel zit er in de shop nog geen maatwerk. Maar in de toekomst zal dit er vast wel van komen. Hopelijk klopt het dus dat de prijzen méér dan redelijk zijn... ;)
    John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • Tijmen Van SteegTijmen Van Steeg Member Berichten: 6
    Helemaal mee eens. Ik ben er ook super tevreden over!
  • Ria HulsboschRia Hulsbosch Member Berichten: 21
    Ook ik ben super tevreden zowel met mijn fantastische thema Mandrill als met shopmonkey hoe zij de aanpassingen snel en vakkundig doen.
  • ShopmonkeyShopmonkey Member, Partner Berichten: 49 partner
    @Tijmen Van Steeg en @Ria Hulsbosch, jullie ook hartelijk dank voor de warme aanbevelingen. We blijven ons best doen!
    Met 1.200+ gebouwde shops op Lightspeed by far de meest ervaren front-end partner. Maatwerk? Vragen? Shopmonkey.nl!
  • Danny_BDanny_B Member Berichten: 6
    Geen thema maar maatwerk design laten doen door ShopMonkey. Fijne samenwerking, goed werk. Optimalisatie laat ik zeker weer door hen doen.
  • kleinenstoerkleinenstoer Member Berichten: 6
    Yeuhhhhhh!!! daar sluit ik me ook echt volledig bij aan, TOP!
  • fansfans Member Berichten: 24

We hebben voor onze artikelen een zeer goed thema wat uiterlijk betreft maar er zitten wel flink wat bugs in Probleem is dat hun feedback en support niet erg sterk is . we gebruiken op dit moment Theme Rhythm.

www.fanssite.be

@fans, ik denk dat je op een verkeerd topic reageert?! Althans, ligt eraan hoe we 'm hier kunnen interpreteren. Ik zie in ieder geval dat we géén aanpassingen aan jouw shop hebben verricht en dat je ook niet op een thema van Shopmonkey draait. Volgens mij hebben we ook niet eerder contact gehad.

Ben je op zoek naar een goede front-end partner die je kan helpen met bugs in thema's van andere partijen? Dan kunnen we je uiteraard op weg helpen! Stuur in dat geval even jouw wens/verzoek naar [email protected] en we komen er binnen een dagdeel bij je op terug!

Met 1.200+ gebouwde shops op Lightspeed by far de meest ervaren front-end partner. Maatwerk? Vragen? Shopmonkey.nl!

Onze ervaring met Shopmonkey is dat ze juist ontzettend snel reageren als er een bug wordt geconstateerd. Zelfs op vrijdagavond nog!

En dan maken we niet eens gebruik van maatwerk, wij werken enkel met het standaard Gibbon thema.

@FOO, ha, thanks voor de backup, complimenten en warme aanbevelingen! Ik denk dat @fans even in verwarring is...

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 935 
    15 maart aangepast

Ik herken ook absolúút niet wat @fans zegt. Als er IEMAND is die goede en snelle support heeft is het Shopmonkey wel!

Edit: aan Shopmonkey's antwoord te zien gaat zijn ervaring inderdaad niet over de support vanShopmonkey. Wel verwarrend voor anderen die zijn berichtje lezen.

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

@Paula, wederom dank voor de complimenten en de warme aanbevelingen 😁😁😁!!!

• fansfans Member Berichten: 24

@Shopmonkey het gaat inderdaad niet over jullie . Het thema wat we gebruiken is ideaal voor onze artikelen alleen hun feedback is nihil . ze reagren gewoon niet op onze vragen . . 

@fans Tijd voor een nieuwe layout / partner dus! 😉

@fans, ha das niet best. We verwelkomen je met alle liefde en plezier als nieuwe klant en/of nieuwe gebruiker van Theme Gibbon. Mét de garantie dat wij al jouw vragen beantwoorden ;)!

Log In of Registreer om te reageren.