Automatisch producten-reviewverzoek sturen?

2>

42 reacties

• PaulaPaula  Berichten: 890 Member, Beta tester 
    19 maart aangepast

Het was me niet opgevallen, maar inderdaad....

Bij ons staat nu bij IEDERE review geen emailadres. Zelfs bij de eersten van meer dan een jaar geleden 🤔

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

@Shappz is er al meer bekend over de updates aan de app? Image-uploads bij reviews, de push notificaties, antwoorden op reviews, etc.

www.devrolijkeengel.nl
  • HaddocksHaddocks ✭ Berichten: 106 Member ✭

Ik heb inderdaad ook geen emailadressen meer erbij staan. Dat was toch altijd wel gemakkelijk om een klant te helpen als deze ontevreden was.

• PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden ✭ Berichten: 103 Member, Beta tester ✭

Ehm... geen emailadressen... nooit gehad daar... (ik mis ze ook niet moet ik zeggen)

Op de een of andere manier kan ik ze toch wel terugvinden als ik het heel erg nodig vind om contact met de klanten op te nemen...

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • ShappzShappz partner Berichten: 28 Member, Partner partner

Hey, goed dat het jullie is opgevallen. Wij sturen nooit een email adres mee maar het interne klantnummer. Deze wordt nog steeds door gestuurd. Het lijkt erop dat het mis gaat bij Lightspeed. We zullen contact met ze opnemen.

Als Paula omschrijft dat dit ook niet meer op de oude reviews zit, dan lijkt het me echt aan hun te liggen. We hebben het een en ander in de API voor jullie nagekeken, de gegevens lijken er nog te zijn. Dus denk meer dat het een display fout is.

@Paula de push notificaties lopen al een tijdje in BETA en lijken goed te werken. Image-uploads, wordt iets lastiger, dit heeft met CDN oplossingen te maken. Hier maken we zelf nog geen gebruik van, dus zullen we dit van scratch moeten maken.

Wel zullen we de Badge (die jij reeds gebruikt) binnenkort beschikbaar maken voor iedereen.

Shappz | Boost your sales!
    ------------------------------------------------------------------
    MyProductReviews - Automatically collect you reviews
    MyAbandonedCart - Instantly recover your abandoned carts

@Shappz ok, enig idee of dit dagen, weken of maanden gaat duren? Want al zeer lange tijd geleden kregen we bericht dat het er "binnenkort" wel aan zat te komen. Toevallig mailde net een klant weer dat ze graag een fotootje bij haar review wilde plaatsen, was een erg mooie foto, dus jammer als dat niet doorgaat. Enige tijdsindicatie inmiddels?

En de push notificaties, klopt het dat die "random" werken? We krijgen namelijk van laten we zeggen 10% maar een notificatie (groene belletje) Van iedere let's say 10 reviews, 10 stock notifications etc krijgen we misschien maar 1 keer een melding ofzo. Of misschien nog wel minder zelfs. Komt dat goed als het eenmaal uit de beta is? Of zou het nu ook al bij iedere melding moeten werken?

www.devrolijkeengel.nl
  • ShappzShappz partner Berichten: 28 Member, Partner partner

@Paula dit inschatting is even moeilijk. Maar zeker niet in de komende 3-5 maanden.

Wat betreft die push notificaties, hier gebruiken we een externe service voor. Ik zal even in de logs duiken en kijken waar het mis gaat.

Shappz | Boost your sales!
    ------------------------------------------------------------------
    MyProductReviews - Automatically collect you reviews
    MyAbandonedCart - Instantly recover your abandoned carts
  • JF85JF85 ✭ Berichten: 117 Member ✭
    21 maart aangepast

@Shappz , alle eerdere reviews voorzien nog van e-mailadressen. Alleen de recente niet meer. Hebben jullie al contact gehad met Lightspeed hierover? Zoja, gaan ze er iets aan doen?

@Paula, welke "push notificaties"? Nu ben ik erg nieuwsgierig geworden wat zo'n "push notificaties" eigenlijk doet. Alvast bedankt voor je uitleg :D

22 maart aangepast

@Shappz dat is jammer, maar wel duidelijk. Dan weten we waar we aan toe zijn 👍️

Wat betreft de push notificaties: in de afgelopen week hebben we maar 1 notificatie gehad, 1 stocknotifier. Geen review noti's. In de afgelopen 30 dagen hebben we 2 review noti's gehad. Terwijl we dagelijks meerdere reviews ontvangen.

@JF85 bovenin de app balk staat een grijs belletje (ik weet niet of jullie die ook zien, of dat alleen beta's die nog zien) Als 1 van de shappz apps (bijvoorbeeld de review app of de stocknotifier app) een nieuwe melding heeft (dus een nieuwe stock reminder of een nieuwe review) dan wordt het belletje groen en zie je dat er een nieuwe melding is. Heel handig, zeker voor de stocknotifier app. De review app is nu wat minder van belang omdat je daar vanzelf in de LS BO een melding van krijgt (de push berichtjes komen nog van toen er vlak na de V1-V2 overstap geen melding te zien was als er een nieuwe review binnen gekomen was) Maar voor de stocknotifier is het wel erg handig, omdat je daar geen automatische melding van krijgt.

www.devrolijkeengel.nl

@Paula , aha duidelijk! thnx :D

15 april aangepast

@Maartje, Bijna een maand gelden had ik hier de vraag gesteld over ontbrekende emailadressen van de klanten die reviews plaatsen via Shappz.

Volgens @Shappz ligt het aan Lightspeed. Zie hieronder:

"Shappz: Hey, goed dat het jullie is opgevallen. Wij sturen nooit een email adres mee maar het interne klantnummer. Deze wordt nog steeds door gestuurd. Het lijkt erop dat het mis gaat bij Lightspeed. We zullen contact met ze opnemen."

Weten jullie al meer?

@Maartje , Gezien ik niet de enige hier ben die hierlast van heeft, vraag ik het even opnieuw.

klanten die via de app van Shappz reviews plaatsen, wordt er geen e-mailadres getoond in de backend van LS. Voorheen werd dat wel gedaan.

Volgens Shappz ligt het aan Lightspeed. "Door Shappz: Hey, goed dat het jullie is opgevallen. Wij sturen nooit een email adres mee maar het interne klantnummer. Deze wordt nog steeds door gestuurd. Het lijkt erop dat het mis gaat bij Lightspeed."

Log In of Registreer om te reageren.