Factuur bij Orderbevestiging + factuur

Hoi allemaal! Bij de orderbevestiging + factuur mail zit de factuur niet bijgevoegd. De factuur ontvang je bij een tweede e-mail.
Dit hoort zo toch niet? Graag wil ik dat de factuur is toegevoegd aan de orderbevestiging mail.
Een fijne dag toegewenst!
Chris
Dit hoort zo toch niet? Graag wil ik dat de factuur is toegevoegd aan de orderbevestiging mail.
Een fijne dag toegewenst!

Chris
Post edited by JCvV on
Chris | Winkel voor Thuis
Verlichting, Meubels, Decoratie & meer
Beste Antwoord
-
JaivyDaam Lightspeed Staff Berichten: 29 Lightspeed
Goedemiddag @JCvV,
ik heb de vrijheid genomen om naar je instellingen te kijken, waarbij ik tot de volgende conclusie ben gekomen.
Deze notificatie email heeft alleen een factuur wanneer deze aanwezig is, tijdens het bestelproces kan het wat langer duren voordat de order betaald is. Als je de factuur instellingen zo hebt staan dat er pas een factuur gegenereerd wordt nadat de order betaald is, kan de order bevestiging email al verstuurd zijn voordat de betaling is afgerond.
@JCvV in jou specifiek geval zou ik je willen aanraden om in "Instellingen > ALGEMENE INSTELLINGEN > Administratie > Factuur aanmaken" te veranderen naar "Direct". Let wel op, dit veroorzaakt meer facturen, ook voor orders die niet betaald zijn en eventueel nooit betaald zullen worden.
Fijne dag.
Log In of Registreer om te reageren.
Antwoorden
Bij ons wordt deze direct bij de order bevestigingsmail verzonden. Staan je instellingen wel goed?
Groothandel en opleidingen in Beauty
Mail: [email protected]
MOB-WhatsApp; +31(0)6.245.340.36
Fijne dag!