Status verandering orders

Bij mij zijn vannacht alle order die na 1700 uur binnen zijn gekomen op verzonden gezet. Dit is om 2.44 uur gebeurd, volgens de back-office door een API. Hier was niemand aan het werk en er waren ook niet vooraf label uitgedraaid.
Wat kan hier aan de hand zijn en hebben meer collega's hier last van gehad?
Groeten,
Hans
Wat kan hier aan de hand zijn en hebben meer collega's hier last van gehad?
Groeten,
Hans
Log In of Registreer om te reageren.
32 reacties
Groeten Marja
Patrick van der Heijden
www.sceneryworkshop.nl
Wij hebben dit probleem ( gelukkig) niet. Maar misschien is het een idee om te kijken welke status de orders vannacht gekregen hebben en dan te filteren op die status. Als het goed is komen dan de orders die als laatste die status hebben gekregen (onterecht vannacht) in het rijtje. Dan kun je op die manier misschien het rijtje af om te zien welke "echt" verzonden zijn en vanaf welke order het mis gegaan is vannacht?
Succes ermee!
Groetjes, Paula
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
We hebben meerdere meldingen deze ochtend binnen gekregen ons team is op dit moment aan het kijken wat de oorzaak van het probleem is.
Mijn excuses iedereen! Zodra we meer weten hou ik jullie op de hoogte.
Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
We hebben meer informatie over het issue met de orders die automatisch op betaald zijn gezet. Het probleem is ontstaan door een upgrade van de software van MyParcel.
Er is een storing ontstaan in de oude code van de software. Deze storing heeft een onterechte status wijziging doorgevoerd waardoor de zendingen op verzonden zijn komen te staan. Dit heeft gevolgen gehad voor MyParcel klanten die zowel Lightspeed gebruiken als een ander webwinkelplatform.
Wij raden jullie aan om alle orders die op donderdag 5 april 2018 na 16:30 zijn geplaatst goed te controleren. Als na de bovengenoemde tijd een order is geplaatst en deze staat op de status Afgerond, dan kan dit een order zijn die nog verzonden moet worden. Controleer ook de orders die op verzonden staan maar eventueel nog betaald moeten worden.
Als de ordergeschiedenis een event "Order is verzonden (API)" weergeeft met een tijdstip die niet overeenkomt met je werkzaamheden in de webwinkel, dan kun je er vanuit gaan dat je deze order nog moet verzenden.
Voor meer informatie kunnen jullie het beste contact opnemen met MyParcel, vanuit Lightspeed kunnen we jullie hier inhoudelijk niet echt verder mee helpen.
Ik hoop dat ik jullie hierbij voldoende heb geïnformeerd. Mochten jullie vragen hebben aan ons, laat het me dan weten.
Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
Please note:
Chopper Parts & Bobber Parts
Groeten Marja
Groeten Marja
Ze verwachten hem vandaag en wordt pas dinsdag geleverd.
Ik haal in ieder geval de koppeling even offline tot het probleem is verholpen.
MyParcel had na de vorige problemen toch echt zelf voorzorgsmaatregelen moeten treffen wat mij betreft.
De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
Patrick van der Heijden
www.sceneryworkshop.nl
Groothandel en opleidingen in Beauty
Mail: [email protected]
MOB-WhatsApp; +31(0)6.245.340.36
Groothandel en opleidingen in Beauty
Mail: [email protected]
MOB-WhatsApp; +31(0)6.245.340.36